سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انتقام طوفان الاقصی را با ترور سرداران می‌گیرند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اشتباه کردید انتقام طوفان الاقصی را با ترور سرداران می‌گیرید با هر ترور انگیزه ما مضاعف می‌شود غزه دوروی نمایان دارد یکی روی زمین و  یکی زیر زمین است که روزگار اسرائیل را سیاه کرده است، غزه زیر زمین سالم و آماده‌به‌کار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سردار رمضان شریف در جمع راه‌پیمایان روز جهانی قدس قم طی سخنانی اظهار داشت: آمریکا تصور می‌کرد قدرت رژیم صهیونیستی افزایش پیدا کرده است؛ اما طوفان الاقصی نشان داد این‌طور نبوده، حاج‌قاسم شاگردانی تربیت کرد که ابهت صهیونیست‌ها را در همه ابعاد درهم شکست.

 رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس بیان کرد: ۵۰۰ رزمنده که عملیات طوفان الاقصی را انجام دادند حافظ کل قرآن کریم بودند و بقیه نیز حافظ بخش از قرآن بودند، عمل آنها عمل جهادی و انقلابی بود و خداوند به این رزم و انگیزه ایمانی آنها برکت داد و امروز رژیم صهیونیستی به معنای واقعی کلمه از بعد دیپلماسی، نظامی و اطلاعاتی ازهم‌پاشیده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در نزد افکار عمومی  رژیم صهیونیستی طوری عملیات رسانه‌ای انجام داده بودند که کسی جرئت نمی‌کرد علیه آنها شعار دهد؛ اما طوفان الاقصی باعث شد افکار جهانی به ماهیت اصلی این رژیم پی ببرد.

وی گفت: بیش از ۳۵ هزار انسان بی‌گناه که اغلب  زن و کودک بودند به شهادت رسیدند و ۸۰ هزار نفر مجروح شدند و هزاران  مسجد، بیمارستان و کلیسا تخریب شد همه این جنایت‌ها در منظر افکار عمومی رخ داد.

رمضان شریف افزود: خدا را شاکر هستیم که نگاه امامین انقلاب امروز یک نگاه جهانی شد  ۱۵ سال قبل از انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فرمودند این جرثومه فساد باید از بین برود و  امروز ۴۵ سال بعد از انقلاب درستی این پیام برای جهان مشخص شد.

 رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس گفت: هفته گذشته ۵۰۰ هزار نفر در لندن علیه رژیم صهیونیستی شعار دادند این پیامد عملیات فداکارانه و مؤثر طوفان الاقصی بود، انقلاب اسلامی و تدابیر رهبر معظم انقلاب امروز شرایطی را به وجود آورده که نه‌تنها رژیم صهیونیستی بلکه آمریکا هم  در نزد افکار عمومی جهان منفور است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا دو رفتار متفاوت انجام می‌دهد ازیک‌طرف به رژیم اشغالگر قدس بمب می‌دهد تا روی سر مردم غزه بریزد از طرفی برای مردم غزه غذا ارسال می‌کند که نشان دهند چهره بشردوستی دارد؛ زیرا افکار عمومی عالم علیه آنها بسیج شده است.

وی اضافه کرد: همه دنیا رابطه آمریکا و اسرائیل را می‌داند؛ اما امروز آمریکا علی‌رغم وتوی قطعنامه‌های قبلی به قطعنامه آخر علیه رژیم صهیونیستی رأی ممتنع  می‌دهد این از قدرت افکار عمومی نشئت می‌گیرد که از قدرت تسلیحات نظامی بیشتر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی روشنگری در خصوص آرمان فلسطین را همیشه در دستور کار دارد، گفت: ۴۵ راهپیمایی میلیونی شاهد این حرف است، رژیم صهیونیستی بداند نحوه کمک به فلسطین و آزادی بیت‌المقدس یک فرایند دقیق و محاسبه شده است بدون احساساتی عمل‌کردن، این فرایند عقلانی تداوم دارد و رژیم صهیونیستی را از پای در خواهد آورد و بیت‌المقدس آزاد خواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اشتباه کردید انتقام طوفان الاقصی را با ترور سرداران می‌گیرید با هر ترور انگیزه ما مضاعف می‌شود روحیه شهادت‌طلبان ما بیشتر می‌شود.

 رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس تأکید کرد: امروز صحنه عزتمندی امت اسلامی آبروداری کرد، ۱۰۰ میلیون عرب که بخشی از امت اسلامی هستند در جنگ‌های اعراب و رژیم صهیونیستی تحقیر شدند؛ اما  امروز ۶ ماه است مردان حماس و مقاومت اسلامی جلوی رژیم صهیونیستی ایستادند و اندازه همه جنگ‌های اعراب با این رژیم صهیونیستی کشته گرفتند.

وی عنوان داشت: ترسوتر از رژیم صهیونیستی وجود ندارد ما این را در میدان دیدیم، امروز ناقوس رسوایی رژیم صهیونیستی به صدا درآمده است، روزگاری پشت تانک‌های مرکاوا پنهان می‌شدند در این ۶ ماه در هر روز ۴ مرکاوا و دیگر تجهیزات نظامی را از دست دادند ما با جنگ آشنا هستیم و می‌دانیم چه روزگار متزلزلی را پشت سر می‌گذارند.

رمضان شریف تصریح کرد: کسانی که عملیات طوفان الاقصی را انجام دادند ۱۷۵۰ نفر بودند بعد از ۶ ماه ۸۰۰ نفر به شهادت رسیدند اما ۷۰۰ هزار نیروی احتیاط داشتند که امروز در میدان هستند.

وی عنوان داشت: غزه دوروی نمایان دارد یک‌روی آن روی زمین و یک‌روی آن زیر زمین است که روزگار اسرائیل را سیاه کرده است، غزه زیر زمین سالم و آماده‌به‌کار است و رزمندگان غزه به کسانی که مذاکرات صلح را انجام می‌دهند می‌گویند کوتاه نیایید برای مدت متمادی قادر به جنگ هستیم.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/48251
اخبار مرتبط

نظرات شما