کارشناس مسائل سیاسی:

دشمنان به تحقق وعده رهبر معظم انقلاب ایمان دارند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان خارجی ضرب‌شست‌های سپاه، ارتش و نیروهای نظامی را بارها دیده‌اند به همین خاطر این دشمنان ایمان دارند صحبت‌های مقام معظم رهبری محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غفاری فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: در مواجهه با بیانات مقام معظم رهبری چند مخاطب وجود دارد در ابتدا دشمنان خاص خارجی از جمله رژیم صهیونیستی و مشرکان عنود و در یک کلمه دشمنان دین خدا و انقلاب اسلامی، علاوه بر این مخاطب خارجی سه گروه داخلی مواجه کننده با صحبت‌های مقام معظم رهبری داریم که در صف غیر اطاعت‌کنندگان از کلام رهبری قرار دارند.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: این دسته یا دشمن کینه‌ورز هستند، یا منافقین چندپهلو هستند و یا دوست‌نمای نادان هستند.

وی اضافه کرد: دشمنان خارجی ضرب‌شست‌های سپاه، ارتش و نیروهای نظامی و ضرب‌شست نیروهای انقلاب خمینی (ره) کبیر را بارها دیدند و همچنان می‌بینند به همین خاطر این دشمنان ایمان دارند صحبت‌های مقام معظم رهبری محقق می‌شود.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: اما بخشی از آن سه گروه منحرف داخلی سرباز بی‌جیره و مواجب دشمن خارجی هستند که نقش متضادی ایفا می‌کنند و از یک‌ طرف ایران را ضعیف جلوه می‌دهند و بخشی از این گروه‌های داخلی دوست‌نماها به دنبال تخریب نیروهای نظامی و توان نظامی ایران است، این‌ها برای تضعیف نظام ترجیحاً نیروهای نظام با ادبیات منافقین و دوست نمایان جاهل مطالب را بیان می‌کنند.

غفاری فر خاطرنشان کرد: همین افراد و گروه‌ها به بهانه انتقام سخت قبل از شهادت شهید زاهدی و همراهانش سپاه را متهم به سازش‌کاری می‌کردند درحالی‌که همین سرداران بزرگ سپاه اسلام که بعد از سردار قاآنی جزو عالی‌رتبه‌ها بودند در منطقه و در جنگ با دشمن بودند بعد از این‌که شهید موسوی و شهید زاهدی و همراهانش شهید شد دوباره این دوست‌نمای جاهل و نادان شروع به تضعیف و تخریب نظام با به بهانهٔ انتقام سخت کردند این‌ها فقط سرباز بی جیره‌مواجب دشمنان جمهوری اسلامی ایران هستند.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: برخی از افراد هم هستند که ذاتاً ترسو هستند و نمی‌توان به این‌ها دشمن یا سرباز دشمن گفت این ترسو بودن یا به جهت منافع اقتصادی و یا منافع امنیتی است هنوز به یاد داریم زمانی که چند موشک به قم زدند برخی از این روحانی‌نماها فرار کردند و به مشهد و دیگر شهرها رفته و ساکن شدند.

وی عنوان داشت: اگر قرار بر این باشد که نیروهای نظامی و امنیتی اعلام کنند کجا و در چه زمان و چگونه مواضع دشمن را مورد هدف قرار می‌دهد دشمن کر، کور و لال نیست و مطمئناً برای مقابله با آن نقشه خواهد کشید و قرار نیست برای قانع‌کردن این دوست‌نماهای داخلی توان نظامی و اسرار امنیتی و نظامی را فاش کرد.

کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: حتی بعد از حمله به مواضع دشمن اگر نیروهای نظامی و امنیتی جزئیات را اعلام کند همین‌ها بازهم مدعی خواهند شد که چرا برای کشور ایجاد دردسر می‌کنید بهترین کاری که جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد جنگ نیابتی است که در حال انجام است؛ زیرا محور مقاومت یکی است اینکه یمن، سوریه، لبنان، عراق و حماس  مواضع دشمن صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد؛ یعنی ایران این مواضع را مورد هدف قرار داده است محور مقاومت یکی و در رأس آن جمهوری اسلامی ایران است.

غفاری فر گفت: سال‌هاست آمریکا جنگ نیابتی در منطقه راه‌اندازی کرده است و میلیاردها میلیارد دلار هزینه کرده و نتیجه‌ای نگرفته است؛ اما جمهوری اسلامی ایران در این جنگ‌های نیابتی که برخی‌ها از آن‌ها آشکار و نهان است بدون هزینه‌کرد زیاد، در حال مقاومت و تأمین امنیت است.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: حماس نه سرباز مستقیم ایران است و نه می‌تواند بدون ایران کاری انجام دهد عکس ماجرا این است که ایران وابسته به‌مثل حماس نیست و از طرفی نه می‌تواند بدون مثل حماس کاری انجام دهد ایران قبل از حماس با گردان‌های مقاومت در فلسطین همکاری می‌کرد ما هر دو به‌هم‌وابسته هستیم.

وی ادامه داد: در سوریه، عراق، لبنان  به‌صورت رسمی حضور داریم و دولت‌های این کشورها نیز اجازه حضور به ما دادند و آزادی عمل داریم و می‌توانیم فعالیت کنیم اینجاست که می‌گوییم ما به‌هم‌وابسته هستیم خروجی منطقه یک کار جمعی است و مادر آن انقلاب اسلامی با زیرساخت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و فرزندان، برادران و خواهران ما در جهان گروه‌های مقاومت هستند.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: جمهوری اسلامی بسیار عاقل و هشیار است و می‌داند که کجا و چه زمانی اقدام کند و خواهیم دید نه فقط اسرائیل از بین می‌رود؛ بلکه ایران اسلامی شیعی در بلوک شرق برای نیم‌قرن ابرقدرت مسلمان جهانی خواهد بود.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/48335
اخبار مرتبط

نظرات شما