مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم خبر داد:

آزادی ۸ زندانی به نیت امام هشتم

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم گفت: هشت زندانی جرایم غیرعمد به نیت امام هشتم توسط خادم‌یاران رضوی استان قم آزاد و زمینه زندگی آبرومندانه برایشان فراهم خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدباقر تکیه‌ای در نشست خبری برنامه‌های دهه کرامت که ظهر امروز در سالن جلسات خبرگزاری حوزه برگزار شد، اظهار داشت: امسال دهه کرامت با شعار محوری «با شما سربلندیم» اجرا خواهد شد، البته شعار «همه خادم‌الرضاییم» در همه‌سال برای همه خادم‌یاران رضوی جاری و ساری است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم ادامه داد: شبکه خدمت رضوی در سراسر کشور گسترده شده است و رسیدگی و توجه به افراد ضعیف و محروم جامعه در دستور کار است همه خادمان امام رضا علیه‌السلام فعالیت‌های خود را نذر امام رضا علیه‌السلام می‌کنند تا به این امام همام ادای دین کنند.

وی گفت: آموزش، تعلیم‌وتربیت، تبلیغ، ایثار و شهادت، برنامه‌های حقوقی و زیارت از جمله فعالیت‌های در طول سال کانون است و هفت سال است که کانون خادم‌یاری رضوی در قم ثبت شده و ۴۹ کانون خادم‌یاری رضوی در قم وجود دارد که در زمینه‌های مختلف به مردم استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

تکیه‌ای ادامه داد: در دهه کرامت بهترین و درخشان‌ترین خدمات به مردم ارائه خواهد شد که چکیده‌ای از خدمات در طول سال این مجموعه به مردم است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم افزود: خدمات در دهه کرامت در دو سطح ارائه خواهد شد سطح اول برنامه‌های محوری است که از پنج‌شنبه شروع خواهد شده و تا میلاد امام رضا علیه‌السلام ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه برخی از برنامه‌ها در محله‌ها و مناطق اجرا خواهد شد، گفت: حضور هیأت خادم‌یاران رضوی در محله‌های مختلف از گذشته وجود داشته و در دهه کرامت در ۲۶ اردیبهشت در تکیه شاه خراسان حضور خواهند یافت.

تکیه‌ای خاطرنشان کرد: اجتماع خادم‌یاران رضوی، مراسم شاد پیمایی و شکرگزاری در حرم حضرت معصومه (س) در میدان  آستانه در شب ۳۰ اردیبهشت، مسابقه کتاب‌خوانی در طول دهه کرامت از دیگر برنامه‌های این کانون در دهه کرامت است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم عنوان داشت: همچنین طرح نذر شفا که دو اردوی سلامت باهدف توجه به‌سلامت افراد نیازمند و کم‌برخوردار است در ۲۳ و ۲۶ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و بعد از آن فرایند درمان این افراد تکمیل خواهد شد و به ویزیت اکتفا نخواهد شد.

تکیه‌ای اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های کانون خادم‌یاران رضوی برگزاری نمایشگاه سرای خاتون با موضوع مشاغل خانگی در شهرک فاطمیه، آزادی ۸ زندانی غیرعمد، تجلیل از خادمان ملت در نیروی انتظامی در روز ۲۶ اردیبهشت و کاروان دوچرخه‌سواری سواری حرم تا جمکران خواهد بود.
  
وی با بیان اینکه یک کاروان دوچرخه‌سواری روز اول دهه کرامت از قم به سمت مشهد حرکت خواهد کرد و روز ولادت امام رضا (ع) به مشهد خواهد رسید، گفت: دایر شدن چایخانه رضوی از ۲۸ تا ۳۱ در میدان آستانه، طرح سپاس معلم و تقدیر از کارگران نمونه به میزبانی حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، برگزاری دوره تخصصی تسهیلگر جوانی جمعیت، برنامه یاد یاران و تجلیل از شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس به یاد شهدای مظلوم غزه و فلسطین در گلزار شهدای بهشت معصومه از دیگر برنامه‌های این دهه خواهد بود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم با بیان اینکه ۸ هزار و ۵۰۰ اطعام در این دهه انجام خواهد شد، تأکید کرد: همچنین ۴۰ عنوان برنامه غیرمحوری در طول این دهه برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه گستردگی خدمات کانون در این دهه زیاد است، گفت: همچنین پزشکان خادم‌یار رضوی در مطب خودشان با نیت  نذر امام رضا علیه‌السلام به‌صورت رایگان خدمت ارائه خواهند پرداخت.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/48700
اخبار مرتبط

نظرات شما