مسئول بسیج رسانه استان قم:

بسیج رسانه راوی خدمات گمنام می‌شود

مسئول بسیج رسانه استان قم با اشاره به برگزاری اولین اردوی راویان پیشرفت با حضور خبرنگاران، گفت: پیشرفت‌های زیادی در موضوعات مختلف رخ داده و همچنین بسیج سازندگی خدمات ارزنده‌ای انجام داده که گمنام است و باید به اطلاع مردم رسیده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» هم‌زمان با هفته بسیج سازندگی اولین اردوی راویان پیشرفت توسط بسیج رسانه استان قم با حضور جمعی از خبرنگاران استان قم در آیین افتتاح پروژه‌های آبرسانی به روستاهای بیدهند و کرمجگان که توسط بسیج سازندگی استان قم انجام شده است برگزار شد. 

در این زمینه داود شمس در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: در این چند سال شاهد این هستیم که دشمن در رسانه‌ها با القای ناامیدی سعی می‌کند که روحیه ملت ایران را تضعیف کند و اعتقادات آنها را سست کرده و آنها را نسبت به جمهوری اسلامی ایران ناامید کند. 

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا یکی از وظایف ذاتی رسانه‌ها این است با بیان حقایق و خدمات انجام شده امید را در جامعه تزریق نمایند، به همین منظور بسیج رسانه بر اساس رسالت ذاتی خود هفته بسیج سازندگی را فرصتی دانسته که بتواند خدمات بی‌منت و خالصانه گروه‌های جهادی را از طریق رسانه به سمع و نظر مردم برساند.

شمس ادامه داد: در مسئله امیدآفرینی در جامعه موضوع راویان پیشرفت موردتوجه بسیج رسانه قرار دارد تا خدمات انجام شده و پیشرفت‌های چشمگیری که صورت‌گرفته به‌صورت مستقیم توسط خبرنگاران مورد بازدید و به اطلاع مردم برسد. 

مسئول بسیج رسانه استان قم خاطرنشان کرد:  اردوی «راویان پیشرفت در مسیر خدمت»  یکی از برنامه‌های ۱۴۰۳ بسیج رسانه بوده است که با حضور تعدادی از اهالی رسانه‌های مختلف برگزار  تا خدماتی که بسیج سازندگی در روستاها و نقاط محروم انجام داده است منعکس شود.
وی خاطرنشان کرد: جوانانی که در قالب اردوهای جهادی و بسیج سازندگی به خدمت می‌پردازند جزو رویش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و همواره برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

شمس اضافه کرد: با رویش‌هایی که انجام شده جوانان در قالب گروه‌های جهادی، خدمت به مردم را وظیفه خودشان می‌دانند و در مناطق مختلف حضور پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: گروه‌های جهادی که در بسیج سازندگی سازماندهی شده‌اند همیشه  یارویاور مستضعفان بوده و حتی  اگر فرصتی فراهم شود آمادگی حضور و خدمت به مردم مظلوم و محروم اقصا نقاط جهان را دارند.

شمس بیان داشت: خداوند را شاکریم که این جوانان در کشور ما به‌عنوان الگوی کشورهای منطقه هستند و افرادی که در کشورهای دیگر هم حتی در قالب و عنوان‌های مختلف فعالیت می‌کنند الگو گرفته از گروه‌های جهادی و رزمی ایران هستند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/48713
اخبار مرتبط

نظرات شما