زنگ روایت فتنه در کلاس‌های دانشگاه تهران به صدا در می‌آید

دبیر ستاد روایت فتنه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه زنگ روایت فتنه در کلاس‌های دانشگاه تهران به صدا در می آید، اظهار داشت: در این برنامه اساتید انقلابی قسمتی از کلاس درس خود را به روشنگری درباره فتنه 88 اختصاص خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حمزه گرجی دبیر ستاد روایت فتنه جامعه اسلامی دانشجویان در نشستی به مناسبت آغاز  این فعالیت این ستاد در خبرگزاری فارس برگزار شد گفت: متاسفانه عده‌ای در سال ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات کشور را به آشوب کشاندند و برای مردم و نظام هزینه های زیادی ایجاد کردند.

وی ادامه داد: فتنه ۸۸ با برنامه ریزی دشمنان خارجی و عروسک گردانی دل بستگان غرب در داخل کشور انجام شد، فتنه ۸۸ دشمنان را امیدوار کرد و باعث تشدید تحریم های اقتصادی بر کشور شد و مردم را تحت فشار قرار داد.

گرجی تصریح کرد: مردم در روز ۹ دی با حضور و نقش آفرینی خود وجود مردم سالاری دینی در کشور  را به دنیا ثابت کردند و
 پایبندی خود به آرمان های انقلاب را نشان دادند.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ با مدیریت مدبرانه رهبر انقلاب و حضور مردم خاتمه یافت، تصریح کرد: اگرچه ۱۰ سال از آن ایام می گذرد اما باید از آن عبرت گرفت ، مهم ترین عبرتی که باید از فتنه ۸۸ بگیریم بی اعتمادی به جریان سکولار درون نظام است ، جریانی که در مواقع حساس به مردم و آرمان های انقلاب خیانت کرده و باعث کند شدن پیشرفت کشور می شوند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: جامعه اسلامی دانشجویان با برگزاری برنامه به دنبال افزایش بصیرت دانشجویان و همچنین روشنگری درباره فتنه ۸۸ و فتنه‌های دیگری که در کشور رخ داده، است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فتنه ها را با روشنگری می‌شود خاموش کرد بر همین اساس ما تصمیم گرفتیم که در رابطه با فتنه هایی که در کشور رخ داده روشنگری کنیم و در این رابطه برنامه‌های مختلف نیست برگزار خواهیم کرد مانند زنگ روایت فتنه و کاروان روایت فتنه، همچنین با برگزاری همایشی درباره اتفاقات رخ داده در سال ۸۸ و فتنه‌ای که ایجاد شد، خواهیم پرداخت.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه زنگ روایت فتنه در کلاس‌های دانشگاه تهران به صدا در می آید، اظهار داشت: در برنامه زنگ روایت فتنه، اساتید انقلابی دانشگاه قسمتی از کلاس درس خود را به روایت فتنه و روشنگری درباره آن اختصاص خواهند داد و برای دانشجویان از اتفاقات آن روزها سخن خواهم گفت.

گرجی یادآور شد: برنامه کاروان روایت فتنه به این صورت است که به همراه تعدادی از دانشجویان به مناطق اصلی که فتنه سال ۸۸ در آن مناطق رخ داده خواهیم رفت و افرادی که در آن زمان شاهد اتفاقات و اغتشاشات بودند برای دانشجویان روایتگری خواهند کرد.

 دبیر ستاد روایت فتنه جامعه اسلامی دانشجویان  اظهار داشت: پایگاه مقداد، مسجد دانشگاه تهران و مناطق دیگری که بیشتر درگیر و شاهد فتنه ۸۸ بودند، برای حضور کاروانهای دانشجویی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ما سعی می کنیم فقط به فتنه ۸۸ بسنده نکنیم و درباره فتنه‌های دیگر نیز روشنگری خواهیم کرد. در همین خصوص یک مسابقه کتابخوانی را نیز برگزار خواهیم کرد که دانشجویان می توانند در آن شرکت کنند.

گرجی اظهار داشت: همچنین در  برنامه‌های خود از اساتیدی همچون آقایان سردار نقدی، مصلحی، شریعتمداری، رسایی و همچنین مسئولان تشکل‌های دانشجویی دعوت خواهیم کرد تا به سوالات دانشجویان درباره موضوع برنامه پاسخ دهند.

این فعال دانشجویی وی با بیان اینکه برخی‌ها نمی خواهند ابعاد فتنه برای مردم و به خصوص نسل جدید روشنگری شود، گفت: ان‌شاءالله با برنامه‌هایی که داریم تلاش می‌کنیم که ابعاد فتنه هر چه بیشتر برای مردم دانشجویان و نسل جدید روشن شود و سعی می‌کنیم برای دانشجویان تبیین کنیم که در سال ۸۸ واقعاً چه اتفاقی رخ داده است.

وی گفت: ما در ستاد روایت فتنه با برنامه هایی که برگزار می‌کنیم برای شناساندن ابعاد مختلف فتنه به مردم و دانشجویان موفق باشیم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14253
اخبار مرتبط

نظرات شما