ایرانی‌ها با حضور در مراسم 9 دی نشان خواهند داد از حق خود کوتاه نمی‌آیند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حبیب‌الله نیکزادی‌پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 9 دی گفت: مردم ایران در 9 دی 88 برای حفظ نظام تمام تلاش خود را به کار گرفتند و پای کار آمدند و توطئه‌ای را که از طرف دشمنان داخلی و خارجی در نظر گرفته شده بود،‌خنثی کردند.

وی افزود: امروز هم تنها راه مقابله با دشمن اتحاد و همدلی همه مردم ایران با هم است و در سایه اتحاد است که می‌توانیم از این مرحله حساس عبور کنیم.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه بعضا مشاهده می‌شود برخی‌ها در داخل کشور یا تعمدا یا سهوا مسائلی را مطرح می‌کنند که باعث تفرقه بین مردم می‌شود و ما باید تلاش کنیم تا از ایجاد اینگونه تفرقه‌ها جلوگیری شود.

نیکزادی‌پناه گفت: امیدوارم مردم ایران در سراسر کشور در 9 دی باز هم حضور خود را در تجمعات و راهپیمایی‌ها نشان دهند و به دنیا این پیام را بدهند که ملت ایران در سخت‌ترین شرایط هم باشد در مقابل دشمنان این مرز و بوم و این انقلاب می‌ایستند.

وی افزود:‌ مردم ایران با حضور در این راهپیمایی و تجمعات به دنیا ثابت می‌کنند پای حق و حقوش‌شان ایستاده‌اند و از حق خود کوتاه نمی‌آیند. امیدوارم بار دیگر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 9 دی ماه را مشاهده کنیم و دشمنان هم بار دیگر بفهمند که با ملت همیشه در صحنه و مقاوم مواجهند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14772
کلیدواژه: ایران مراسم 9 دی حق
اخبار مرتبط

نظرات شما