کمالی‌پور: برخورد سازمان یافته‌ای با افزایش قیمت‌ها در کشور صورت نمی‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به افزایش مکرر قیمت کالاها در کشور گفت: مردم رضایتی از عملکرد دستگاه‌های نظارتی ندارند و اولین سازمان‌ها نتوانستند با برخوردشان با متخلفان رضایت حتی نسبی مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جلب کنند.

وی افزود: ما بعد از گرانی بنزین شاهد تاکیدات مکرر دولت مبنی بر این که قیمت کالاها نباید افزایش پیدا کند بودیم، اما آیا قیمت کالاها به دنبال گرانی بنزین افزایش پیدا نکرد و آیا بعد از افزایش قیمت کالاها، با متخلفان برخوردی صورت گرفت.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه برخورد سازمان یافته و مدیریت شده‌ای با متخلفان در بحث گرانی کالاها در کشور صورت نمی‌گیرد و اگر هم برخوردی انجام شود به صورت جسته و گریخته و موردی است که آن هم تأثیری در وضعیت مردم و کشور ندارد و محسوس نیست.

کمالی پور خاطرنشان کرد: در شرایط پیش آمده کنونی بر اثر شیوع ویروس کرونا نیز ما شاهد افزایش قیمت کالاها به صورت مکرر هستیم که برخورد جدی و خاصی با آنها صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: به عنوان مثال در ماجرای همین بیماری کرونا بعضی روزها گفته می‌شود فلان ماده غذایی برای جلوگیری از کرونا خوب است، فردا قیمت همان خوراکی و مواد غذایی در کشور چند برابر می‌شود و هیچ کس هم نیست که با این افزایش قیمت‌ها برخورد کند و جلوی آن را بگیرد.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: عدم برخورد جدی با متخلفان باعث شده تا مردم هم دیگر به دستورالعمل‌های دستگاه‌های اجرایی هیچ توجهی نداشته باشند و در سطح شهر کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18325
اخبار مرتبط

نظرات شما