صباغیان: مجلس افزایش قیمت و گرانی ها در چند هفته اخیر را بررسی کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز در مجلس امروز (سه‌شنبه 2 اردیبهشت 99) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی جوجه‌کشی را به دور از فرهنگ ایرانی و اسلامی دانست و به ضرب المثلی از امیر المومنین (ع) در اینم زمینه مبنی بر «اگر دنیا را به من بدهند، من یک دانه گندم را از دهان مورچه ای نمی کشم» اشاره کرد.

او خطاب به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: چطور یکباره ده‌ها هزار جوجه یک روزه را قتل عام می‌کنیم؟ یکی از اعتراضات کشور ما همواره این بود که چرا برخی کشورهای برای تعدیل نرخ، گندم‌های تولیدی خود را به دریا می ریختند اما در شرایط کنونی خود ما دست به این اقدامات می زنیم! که قطعا این رویکرد فرهنگ ما را در جهان زیر سوال می برد.

نماینده مردم مهریز در مجلس درباره عدم دریافت حقوق معلمان خرید خدمت به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد و تصریح کرد:  تذکر به وزیر آموزش و پرورش گفت: متاسفانه برخی از معلمان خرید خدمت بعد از گذشت ۶ ماه هنوز حقوق دریافت نکرده اند، از این رو وزیر باید این مسئله را مورد توجه قرار دهد.

او از مجلس خواست که با توجه به شرایط فعلی کشور، علت چرایی افزایش قیمت و گرانی ها در چند هفته اخیر، مجلس باید جلسه ای را رسیدگی کند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18677
کلیدواژه: صباغیان گرانی هفته
اخبار مرتبط

نظرات شما