فرزندان سبز پوش ملت به عنوان سدهای استوار از درخت انقلاب پاسداری می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،‌ سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر رزمنده و فرمانده حماسه ساز سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از ایام الله انقلاب و بهار غرس نهال مقدس و شجره بهشتی طیبه ای است که از همان ابتدای رویشش بدست باغبان حکیم انقلاب ، میوه های متنوع آن لحظه به لحظه باذن الله، انقلاب و کشور و ملت را متمتع و بهرمند ساخته است.

هریک از آحاد فرزندان سبز پوش و جان برکف ملت انقلابی در این سازمان مقدس، به عنوان {جزء به مثابه کل} ، سدهای استوار و نفوذ ناپذیری بودند و هستند که در همه عرصه‌های خون و خطر، با ایثار و از خودگذشتگی، شجاعت و پایداری، شهامت و شهادت طلبی، در مقابل همه ی توطئه ها و تهاجمات شیطانی دشمنان ملت و انقلاب قد علم کردند و با ایثار جان گرانبهای خویش درخت انقلاب را از گزند طوفانهای ویرانگر و سهمگین، پاسداری کردند. 

مقابله با گروهک‌ها و جریانات ضدانقلابی، سرکوب و کنترل اقدامات تخریبی و تروریستی، خاتمه دادن به عملیات‌های هواپیما ربائی، حفظ انقلاب و میهن اسلامی و ناکام کردن دشمن در جنگی هشت ساله، با خلق افتخارات ماندگار و حماسه های جاوید دفاع مقدس، خلق قدرت دفاعی غرور  آفرین و بازدارنده، ایجاد ، توسعه و به ثمر رساندن سازمان مقدس بسیج ، افتخار آفرینی در همه ی عرصه های سازندگی و خنثی سازی عمده تحریم های زیر ساختی و اساسی و بنیادی استکبار جهانی، امداد و نجات وکمک به مردم شریف ایران اسلامی در همه ی حوادث غیر مترقبه اعم از سیل و زلزله،  اپیدمیها و بلیه های سنگینی مانند بیماری کرونا، خدمات فرهنگی ، آموزشی، درمانی و سایر مواردی که قلم عاجز از تحریر آن است، تنها بخشی از آثار مبارک وجودی این سازمان جهادی و پر برکت است.

این یوم الله شریف بر جنابعالی و آحاد فرماندهان، کارکنان و پاسدارن عزیز و خانواده های فداکار و صبور آنان مبارک و میمون تهنیت باد.  همیشه سلامت، سرافراز ، موفق و سربلند باشید. ان شاءالله




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18714
اخبار مرتبط

نظرات شما