انتقاد نماینده میناب از نبود امکانات آموزشی در شرق هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام سید مصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت:‌در حالی آموزش مجازی برای دانش‌آموزان در دوران شیوع ویروس کرونا در کشور جایگزین آموزش در فضای مدرسه شده که دانش‌آموزان شرق استان هرمزگان از هیچ امکانی برای استفاده از این شیوه آموزشی برخوردار نیستند. 

وی افزود: از یکسو در این مناطق شبکه اینترنت برای استفاده از شبکه آموزش دانش‌آموزان وجود ندارد و اگر هم باشد توان مردم در حد و اندازه‌ای نیست که بتوانند از گوشی تلفن همراه با امکانات مناسب برای این کار استفاده کنند. 

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بخشی از این مناطق به صورت کپر است و این اوج مشکلات مردم این مناطق را نشان می‌دهد. 

ذوالقدر خاطرنشان کرد: به طور کل در این مدتی که مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بوده، دانش‌آموزان شرق هرمزگان از امکانات آموزشی برخوردار نبوده‌اند و هیچ آموزشی ندیده‌اند. 

وی افزود: این دانش‌آموزان قرار است برای رفتن به دانشگاه در کنکور شرکت کنند و با این وضعیت نخواهند توانست در این آزمون موفقیتی کسب کنند و لازم است به این مشکل به طور جد رسیدگی شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/19066
اخبار مرتبط

نظرات شما