امیرآبادی:

المان های شهدا در تمام نقاط شهر نصب شود

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه این نوع اقدامات تاثیر بسیاری در ترویج آرمان های شهدا دارد، گفت: المان ها و سردیس های شهدا در تمام نقاط شهر نصب شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد امیرآبادی در نخستین سمپوزیوم ملی آثار حجمی و یادمانی شهر قم که در گلزار شهدا برگزار شد با اشاره به اینکه از خدا می خواهیم که بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و خدمتگزار خانواده شهدا باشیم، اظهار داشت: ساخت سردیس های شهدا در استان اقدام بسیار خوبی است.
وی ادامه داد: همه باید کمک کنیم تا المان ها و سردیس های شهدا در تمام نقاط شهر نصب شود تا وقتی یک جوان صبح از خانه به بیرون می رود با دیدن این المان و یا سردیس بداند که این جوان شهید با چه اهدافی جان خود را برای کشور، دین و ملت خود فدا کرده است.
نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه این عمل کار بسیار ارزشمند و موثری است، گفت: ما از شورای شهر و شهرداری درخواست داریم  برنامه ریزی کنند تا این سردیس های شهدا در محلات مختلف شهر و استان نصب شود.
وی خاطرنشان کرد: این المان ها در محلات می تواند به صورت انفرادی و تجمیعی از شهدای همان محله طراحی و نصب شود.
امیرآبادی با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند، اضافه کرد: این نوع اقدامات در ترویج راه و آرمان شهدا تاثیر بسیاری دارد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/21776
اخبار مرتبط

نظرات شما