آتش‌سوزی بزرگ در پالایشگاه حیفا +فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل المیادین، برخی منابع صهیونیستی از وقوع یک آتش سوزی بزرگ در پالایشگاه حیفا در اراضی اشغالی خبر می دهند.

دقایقی پس از انتشار خبر وقوع این حادثه، تصاویری تایید نشده مرتبط با آن منتشر شد.

 

در پی وقوع این حادثه، روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست اعلام کرده است که، یک آتش‌سوزی در تأسیسات CCR واقع در حیفا رخ داده و بدون اشاره به جزئیات بیشتر از انجام تحقیقات از سوی انجمن حفاظت از محیط زیست خبر داد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داده است که، علت وقوع این حادثه از کار افتادن شیر کنترل یکی از لوله‌های تاسیسات بود که در نتیجه آن آتش‌سوزی رخ داده است و تیم اطفای حریق و تاسیسات مشکل را رفع و آتش‌سوزی مهار شده است.

طبق تایید و گزارش وزارت حفاظت محیط زیست رژیم صهیونیستی درباره این حادثه، میزان آلاینده‌های موجود در مناطق مجاور اندازه‌گیری شده و در حال حاضر انحرافی از میزان استاندارد وجود ندارد.

طی چند روز اخیر اخبار بسیاری از وقوع آتش سوزی و یا انفجار در مراکز حساس رژیم صهیونیستی منتشر می‌شود بطوری که چندی پیش روزنامه صهیونیستی هاآرتص از وقوع انفجار شدیدی در یکی از مراکز امنیتی حساس رژیم صهیونیستی در منطقه گوش دان (شامل تل‌آویو‏، منطقه مرکزی و بخش کمی از منطقه جنوبی سرزمین‌های اشغالی فلسطین) خبر داد.

انفجار در حین آزمایش در کارخانه تومر در شهر رمله، که موتور‌های موشکی تولید می‌کند، که تلفات جانی نداشته است.

پس از آن نیز منابع خبری از به‌صدا درآمدن آژیر هشدار حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در اطراف نوار غزه خبر دادند که در پی آن و طبق گزارش شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند که صدای آژیر‌ها در منطقه ابو قرینات، نزدیک دیمونا در نقب بوده است و در نهایت مشخص شد که انفجاری در اطراف راکتور هسته‌ای دیمونا در فلسطین اشغالی رخ داده است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/25592
اخبار مرتبط

نظرات شما