ملی پوش قایقرانی روئینگ:

قایقرانی سال‌ها است که نادیده گرفته می‌شود

نازنین ملایی، ملی پوش قایقرانی روئینگ کشورمان درباره آخرین وضعیت خود برای حضور در مسابقات المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، نازنین ملایی، ملی پوش قایقرانی روئینگ کشورمان  درباره اقدام ارزشمند بهمن نصیری که به نفع او از مسابقات المپیک توکیو انصراف داد، اظهار داشت: من هم مثل بقیه وقتی این خبر را شنیدم، بسیار غافلگیر شده و انتظار چنین کاری را نداشتم. اصلا از این کاری که نصیری می‌خواست انجام دهد به هیچ عنوان اطلاعی نداشتم؛ اما از مصاحبه‌هایی که انجام داد، به هیچ عنوان خوشم نیامد. نصیری در صحبت‌هایی که با رسانه‌ها انجام داده، خودش را این گونه خطاب کرده که گویا از دیگران برتر و شانس بیشتری هم برای رفتن به المپیک داشته است. در کل کار بهمن نصیری بسیار زیبا و قشنگ بود. او حتی می‌توانست این کار را انجام ندهد و یک نوع چالش جدید را به وجود بیاورد.
صحبت‌های نصیری دور از انصاف است

ملی پوش قایقرانی کشورمان افزود: در هر صورت او تصمیم گرفت از این چالش به وجود آمده کناره گیری کند؛ اما این که در مصاحبه اش بگوید من حق داشتم و از شانس بالاتری برای رفتن به المپیک برخوردار بودم، کمی بی انصافی است. همه باید بدانیم که هیچ کسی بر دیگری برتری ندارد. به نظر من صحبت‌های نصیری یک نوع منت بود که بر سر من گذاشته شد. به هر حال اگر فردی کار قشنگی انجام می‌دهد، نباید آن کار را با برخوردهای دیگر خراب کند.
هدفم در المپیک توکیو کسب بهترین رنکینگ است

ملایی درباره هدفش در مسابقات المپیک توکیو، بیان کرد: هدف اصلی من قاعدتا المپیک توکیو نیست؛ بلکه تمام فکر و ذهنم مختص المپیک لس آنجلس است. من در المپیک توکیو تصمیم دارم بهترین رنکینگ را کسب کنم که تا به حال در تاریخ قایقرانی ایران سابقه نداشته است. قطعا این المپیک برای من مسیری خواهد بود تا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس روی سکو بروم تا بعد از آن بتوانم در المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس مدال طلا را کسب کنم.
قایقرانی سال‌ها است که نادیده گرفته می‌شود

ملی پوش قایقرانی روئینگ کشورمان درباره جایگاه این رشته و حمایت فدراسیون از روئینگ، گفت: سهرابیان به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی خیلی پیگیر کار‌های ما است و خیلی تلاش می‌کند که بهترین امکانات را برای قایقرانی فراهم کند. به دلیل آن که قایقرانی در مسابقات المپیک نتوانسته مدالی به دست آورد، در بسیاری از مواقع نادیده گرفته می‌شود. بالاخره روز‌های خوب هم برای قایقرانی فرا خواهد رسید و ورزشکاران مدال آور هم روزی خودشان را نشان خواهند داد. آن موقع دیگر هیچ کسی نمی‌تواند قایقرانی را نادیده بگیرد.
به جای پرداختن به حاشیه تمرکزمان را روی کارمان بگذاریم

ملایی تصریح کرد: فعلا با قایق‌های قدیمی در حال کار کردن هستیم و آن طور که به ما گفته اند، قرار است قایق‌های جدید تا قبل از مسابقات آسیایی چین به دستمان برسند. دیگر به این شرایط عادت کرده و کاری هم نمی‌توانیم بکنیم. این که بخواهیم هر دفعه اعتراض کنیم، هیچ فایده‌ای ندارد. پس بهتر است به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای تمرکزمان را روی کارمان بگذاریم تا بتوانیم به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26251
اخبار مرتبط

نظرات شما