معرفی 3 ملی‌پوش جدید کاراته قم در دومین سال بلاتکلیفی هیات کاراته

فدراسیون کاراته از سه کاراته‌کاهای استان قم به منظور حضور در اردوی مقدماتی تیم ملی اعزامی ایران به رقابت‌های جهانی این رشته دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پس از اینکه کاراته قم نتوانست سهمیه حضور در بزرگترین رویداد ورزشی سال ۲۰۲۱ جهان یعنی بازی‌های المپیک توکیو را کسب کند، حالا سه چهره جدید و مستعد این رشته که سابقه کسب مدال از مسابقات برون‌مرزی مختلف را دارند، به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

این در حالی است که نفرات دعوت شده به اردوی مقدماتی تیم ملی کاراته از امروز با تست کرونا وارد اردو می شوند، در حالی که طبق کاراته‌کاهای حاضر در این اردو بر اساس شاخص‌های تعیین شده از سوی فدراسیون کاراته برگزیده شده‌اند و با حضور در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان اردوی خود را آغاز می‌کنند.

این اردو با انجام تست کرونا از حاضرین آغاز می‌شود و پس از اعلام جواب تست، تمرینات آنها از روز یکشنبه در دو نوبت صبح و عصر به انجام می‌رسد، در حالی که پس از انجام تمرینات در اردوی مقدماتی، مسابقات انتخابی بین نفرات دعوت شده هر وزن برگزار می‌شود و دو نفر برتر مستقیم به اردوی تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات جهانی دعوت می‌شوند.

از استان قم محمد شایگان که سابقه کسب مدال از میادین مختلف بین‌المللی به ویژه رقابت‌های قهرمانی آسیا را دارد به همراه علی‌اکبر بختیاری به نمایندگی از باشگاه انقلاب قم به تیم ملی دعوت شده‌اند، در حالی که دیگر نماینده قم در این اردو مرتضی نعمتی از باشگاه استقلال قم است که وی نیز سابقه کسب مدال آسیایی دارد.

دعوت از کاراته‌کاهای استان قم به اردوی تیم ملی در حالی صورت گرفته که هیات کاراته قم بعد از حواشی انتخابات زمستان سال ۱۳۹۸ تا کنون بدون رئیس به فعالیت می‌پردازد و از حدود دو ماه قبل نیز سرپرست این هیات از مسوولیت خود استعفا کرده و این هیات ورزشی پرمدال و پرافتخار دوران بلاتکلیفی را سپری می‌کند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/27555
اخبار مرتبط

نظرات شما