توسط نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفت؛

تکریم از خانواده شهیدمدافع حرم و دفاع مقدس در قم

نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در منزل جمعی از خانواده های شهدای قم از صبر و مقاومت آنان در دفاع از آرمانهای اسلام و انقلاب تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار غیاثی راد، نماینده ایثارگران در ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه تجلیل از خانواده های ایثارگر اظهار داشت: هدف از این دیدار ها حمایت، تجلیل و تکریم ایثارگران و خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و رزمندگان دفاع مقدس است که در این مسیر استان قم نوزدهمین استان است.
وی ادامه داد: در آستانه هفته مقاومت  از طرف ستاد کل نیروهای مسلح 10 خانواده شهید  ایثارگر و رزمنده دفاع مقدس استان قم تجلیل وتکریم شدند.
نماینده ایثارگران در ستادکل نیروهای مسلح افزود : در این دیدار ها و تقدیر ها از 4 خانواده شهید دفاع مقدس و مدافع حرم، 4 رزمنده و جانباز دفاع مقدس و 2 فرمانده دفاع مقدس تکریم و تقدیر شدند.
وی با تاکید بر اینکه  برنامه رسیدگی،سرکشی،تقدیر وتکریم ازخانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران در ستاد کل نیروهای مسلح ازامسال آغاز شده است گفت: در هر ماه از شهدای برگزیده، فرماندهان برجسته دفاع مقدس و ایثارگران و مدافعان حرم هر استان تجلیل و تقدیر می شود و تا پایان سال از خانواده ایثارگران و شهدا  برگزیده تمام استان های کشور انجام خواهد شد.
همچنین آیت الله سعیدی، تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در جریان تقدیرو تکریم از پدر و مادر شهید مدافع حرم ایمانی با اشاره به اینکه شهدای کشورمان امتحان سخت الهی را پشت سرگذاشته اند و سربلند از آزمون الهی بیرون امدند گفت :در پیام شهدای کشورمان این است که در راه خدا باید مقاومت کرد و  شهدا و ایثار گران زمینه ساز قیام مهد آل محمد را فراهم می کنند.
وی اضافه کرد:  باید آماده باشیم و در رکاب آموزه های دینی جان فشانی کنیم و با درس در مکتب اهل بیت امیدواریم بتوانیم اهداف دین اسلام را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/



http://qomefarda.ir/30247
اخبار مرتبط

نظرات شما