فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ خبر داد؛

ساخت ۱۱۰ منزل مسکونی و آبرسانی به ۶۳ روستا در جنوب کرمان/ اعزام دانش آموزان تهرانی به راهیان نور مکتب سلیمانی

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: با کمک مردم و بسیج در کرمان بسته های کمک مومنانه را تا سقف ۱۰ هزار بسته آماده و به کرمان ارسال خواهیم کرد و ساخت ۱۱۰ منزل مسکونی، تامین ۱۱۰ سری جهیزیه و اجرای ۶۳ پروژه آبرسانی به روستاهای محروم از دیگر تعهدات ما است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار حسن حسن زاده  فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: خدا را شاکریم که در ایام ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توفیق نصیبمان شد تا به همراه هیئتی ازمسئولین  سپاه محمد رسول الله(ص) در استان کرمان دیار سردار دل ها حضور یابیم.
 
وی ادامه داد: تهران بزرگ که مردمان مومن و انقلابی دارد و همیشه در صحنه های انقلابی سهم قابل توجهی را داشته اند قصد خدمت به مردم کرمان را نیز اعلام کرده اند.
 
سردار حسن زاده تاکید کرد: اخیرا شاهد سیل در برخی از استان ها به خصوص استان کرمان بودیم که بنا شد تا با هماهنگی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در اینجا حضور پیدا کنیم تا گروه های جهادی و کمک های مردمی به این نقطه از کشور گسیل شود.
 
وی افزود: به دنبال آن هستیم تا بخشی از مشکلات مردم انقلابی و با بصیرت کرمان را حل کنیم و در این جهاد بزرگ و در خدمات اجتماعی آن بتوانیم سهمی را داشته باشیم.
 
حسن زاده تاکید کرد: امروز توفیق داشته ایم، نشستی را برگزار کنیم که در آن برای برخی از اقدامات به تفاهم رسیدیم از جمله ساخت ۱۱۰ منزل مسکونی، تامین ۱۱۰ سری جهیزیه و اجرای ۶۳ پروژه آبرسانی برای روستا ها در دستور کار قرار گرفت که بزودی کار خودمان را آغاز خواهیم کرد.
 
فرمانده سپاه محمد رسول الله تاکید کرد: همچنین با کمک مردم و بسیج در کرمان بسته های کمک مومنانه را تا سقف ۱۰ هزار بسته آماده و به کرمان ارسال خواهیم کرد.
 
وی افزود: خداوند متعال را شکر می کنیم که کنار این اقدامات و خدمات اجتماعی سفر راهیان مکتب حاج قاسم سلیمانی عزیز را از تهران به سمت این دیار با ارزش اسلامی و انقلابی داشته باشیم،  قطعا جوان ها و دانش آموزهای انقلابی ما و تمام اقشار ما علاقه مند هستند که در این دیار حضور پیدا کنند و درمزار بسیار ساده اما توام با نورانیت و معنویت سردار دل ها حضور پیدا کنند و و از مولفه های مکتب حاج قاسم و شخصیت حاج قاسم بهره مند شوند.
 
سردار حسن زاده در پایان خاطر نشان کرد: تصور ما این است  که این اقدام بزرگ، مومنانه  و انقلابی هم برای اعتلای مکتب انقلاب اسلامی و هم برای رفع محرومیت از چهره استان کرمان که کمتر برخوردار بوده است، اثرگذار است؛  زیرا ما همه خودمان را مدیون ملت و مدیون حاج قاسم سلیمانی می دانیم.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/31501
اخبار مرتبط

نظرات شما