جانشین فرمانده سپاه قم:

بیانیه گام دوم انقلاب باید در فضای مجازی تبیین شود

جانشین فرمانده سپاه قم با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب باید در فضای مجازی تبیین شود.

سرهنگ مهدی کبیری پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به سومین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: این بیانیه چراغ راه و مسیر روشن انقلاب در چهل سال دوم است که باید به‌خوبی اجرایی شود.
وی بر اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز تاکید کرد و گفت: یکی از وظایف ما در عرصه فضای مجازی تبیین و یادآوری بیانیه گام دوم انقلاب است.
کبیری پور جوانان را مخاطب اصلی این پیام عنوان کرد و ابراز داشت: سرنوشت چهل سال دوم انقلاب را حضرت آقا از جوانان مطالبه کرده‌اند و نقشه راه را در بیانیه گفته‌اند. البته التزاماتی دارد که ایشان به آن‌ها هم اشاره کرده‌اند.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب به موضوعات حساسی در این بیانیه اشاره کرده‌اند که یکی از این موارد عظمت حادثه انقلاب است که باید موردتوجه قرار بگیرد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم تأکید کرد: پایداری و حفظ انقلاب اسلامی که انقلاب ائمه (ع) و پیامبر (ص) است، یک وظیفه دینی و شرعی است که برعهده ما گذشته شده است.
وی ادامه داد: معرفی دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب وظیفه‌ای دیگری است که بر دوش ما گذاشته شده است.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/31622
اخبار مرتبط

نظرات شما