آیت‌الله رجبی در گفتگو با قم فردا:

بیانیه گام دوم انقلاب یک بیانیه جامع و حکیمانه است / بیانیه باید در فضای مجازی به‌خوبی تبیین شود

رئیس مؤسسه امام خمینی (ره) با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب یک بیانیه جامع و حکیمانه است، گفت: بیانیه باید در فضای مجازی به‌خوبی تبیین شود.

آیت‌الله محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به گذشت سه سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: همه ارکان نظام برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید جهادی عمل کنند.
وی به ورود حوزه‌های علمیه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در حوزه‌های علمیه‌های عنایت خوبی به بیانیه گام دوم انقلاب صورت‌گرفته است
رجبی تصریح کرد: در جامعه مدرسین نیز قرارگاه بیانیه گام دوم انقلاب را تشکیل داده و از همه فعالان این عرصه خواسته‌شده که هر فعالیتی که انجام می‌دهند را گزارش بدهند تا کارهایی که در این زمینه انجام می‌شود با دسته‌بندی و هدفمند صورت بگیرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان این‌که بیانیه گام دوم انقلاب یک بیانیه جامع و حکیمانه است، تصریح کرد: درعین‌حال تا تحقق کامل این بیانیه فاصله‌داریم اما اعتنای حوزه‌های علمیه به بیانیه در سطوح مختلف خوب و مناسب بوده و کارهای خوبی نیز در این زمینه صورت‌گرفته است.
وی به اهمیت تبیین بیانیه گام دوم اشاره کرد و ابراز داشت: این بیانیه باید به‌خوبی در فضای مجازی و به‌خصوص برای جوانان تبیین شود.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/31623
اخبار مرتبط

نظرات شما