باگذشت بیش از دو ماه از سفر رئیس‌جمهور؛

ضرورت رسیدگی هر چه سریع‌تر به نامه‌های مردم

باگذشت بیش از دو ماه از سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به قم هنوز بسیاری از شهروندان منتظر پاسخ‌نامه‌های خود به آیت‌الله رئیسی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  به نقل از قم فوری هیئت دولت در سیزدهمین سفر استانی خود 9 و 10 دی‌ماه به قم سفر کرد، سفری که بر اساس گفته‌های شاهچراغی استاندار قم 158 مصوبه داشته و قرار است تصمیمات مهمی و نهایی در خصوص برخی از مشکلات اساسی استان در ظرف سه ماه پس از سفر رئیس‌جمهور گرفته شود.
البته سفر آیت‌الله رئیسی به همین مصوبه‌ها ختم نمی‌شود چرا که خیل عظیمی از درخواست‌های مردمی در قالب نامه در این سفر جمع‌آوری‌شده که بسیاری از شهروندان در انتظار جواب‌های درخواست‌های خود هستند.
در این میان در هفته اول بعد از سفر تماس‌های از دفتر ارتباطات مردمی رئیس‌جمهور با شهروندانی که اقدام به نگارش نامه کرده بودند گرفته شد و به آن‌ها اعلام شد که کد رهگیری برای نامه‌های آن‌ها ارسال می‌شود.
پیگیری خبرنگار ما نشان داده که بعد از گذشت بیش از دو ماه نه‌تنها خبری از کدهای پیگیری نبوده بلکه تماسی نیز با بسیاری از افرادی که اقدام به نوشتن نامه کردند، گرفته نشده و این موضوع به‌هیچ‌عنوان با شعارهای دولت سیزدهم و قاطعیت شخص رئیس‌جمهور هم‌خوانی ندارد.
هرچند که به نظر می‌آید باتوجه‌به وجود فضای مجازی و برنامه‌های مختلف بومی که در بستر اندروید وجود دارد بهتر بود به‌جای جمع‌آوری نامه از مردم خواسته می‌شد که در خواست خودشان در این بستر به‌صورت آنلاین ارسال می‌کردند اما عدم رسیدگی به تعداد زیادی از این نامه‌ها نیز جای سؤال دارد.
البته نباید این مهم را نیز فراموش کرد که به‌هرحال اجرایی کردن برخی از این درخواست‌های مردمی یا در حدود اختیارات دولت نیست و یا این که اجرای آن زمان بر و یا غیرممکن است اما درهرحال باید جواب نهایی به این درخواست‌ها داده شود.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/32069
اخبار مرتبط

نظرات شما