گفتگوی جوان‌ترین فرمانده دفاع مقدس با نیروهایش قبل از عملیات +صدای شهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اغلب افرادی که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ تحمیلی به دست بعثی‌ها به شهادت رسیدند، کسانی بودند که در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل رژیم ستمشاهی ایستادند و با اتحاد و یکدلی با مردم مومن منجر به رقم خوردن این پیروزی بزرگ شدند.

مروری کوتاه بر نام شهدا حضور دو جانبه آن‌ها در تظاهرات پیش از انقلاب و همچنین حاضر شدن در جبهه‌های دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد و یاد و خاطره جوانمردی و شجاعت آن‌ها را در ذهن مردم تداعی می‌کند.

شهید غلامحسین افشردی معروف به «حسن باقری» یکی از  فرماندهان نابغه دفاع مقدس است که شجاعت و غیرت مثال زدنی وی در دفاع از کیان این آب و خاک مثال زدنی و کم نظیر است.

شهید والا مقام حسن باقری یکی از جوان‌ترین فرماندهان نظامی حاضر در جبهه‌های جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود و در تشریح مسئولیت‌های وی در زمان جنگ باید به این امر اشاره کرد که وی سمت جانشینی فرمانده نیروی زمینی سپاه در آن سال‌ها را بر عهده داشت.

وی نقش مهمی را در موفقیت نیروهای ایران در عملیات‌هایی چون فتح‌المبین، رمضان و همچنین عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر از چنگ بعثی‌ها ایفا کرد و راهکارهای نظامی که از طرف شهید باقری ارائه می‌شد، همواره به عنوان برون رفت از بن‌بست‌های جنگ تحمیلی مورد استفاده رزمندگان دفاع مقدس قرار می‌گرفت و نتایج خوبی را نیز عاید آن‌ها می‌کرد.

در ادامه این خبر صدای شهید حسن باقری جوان‌ترین فرمانده نظامی دوران دفاع مقدس را در جمع رزمندگان و همسنگران وی در دوران دفاع مقدس می‌شنوید.

نهم بهمن ماه سالروز شهادت شهید حسن باقری، معجزه انقلاب است ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، شما را به شنیدن صدای این شهید به همراه تماشای تصاویری از حضور وی در کنار دیگر رزمندگان دفاع مقدس دعوت می‌کنیم.

 


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/3295
اخبار مرتبط

نظرات شما