۱۴ هزار نامه دریافتی سفر رییس جمهور در قم به بانک ها ارجاع شد

مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهوری گفت: ۸۳ هزار نامه در سفر رییس جمهور به استان قم در سال گذشته جمع آوری شد که نزدیک به ۱۴ هزار مورد آن به بانک‌های استان ارجاع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام مجید رضا فولادی ظهر یکشنبه با حضور در جلسه بررسی نامه‌های مردمی جمع آوری شده در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان قم اظهار داشت: هیچ قصوری بابت تأخیر در پاسخ به درخواست‌های مردمی به ویژه در سفرهای استانی ریاست جمهوری از هیچ مقام و نهادی پذیرفته نیست.

مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهوری خطاب به جمعی از مدیران بانکی که در جلسه حضور داشتند گفت: ۸۳ هزار نامه در سفر رئیس جمهور به استان قم در سال گذشته جمع آوری شد که نزدیک به ۱۴ هزار مورد آن به بانک‌های استان ارجاع شده است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت همکاری بانک‌های استان قم برای پرداخت تسهیلات مصوب عنوان کرد: رسیدگی سریع، دقیق و با رویکرد حل مساله به مطالبات عمومی مردم از وظایف دستگاه‌های اجرایی است.

فولادی خواستار ارتباط مستمر مراکز ارتباطات مردمی با شهروندان شد و گفت: این ارتباط مستمر برای رسیدن به عدالت و پاسخگویی شفاف ضروری است.

مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهوری افزود: نامه‌های مردمی در نهاد ریاست جمهوری در اولویت امور است و رسیدگی به آنها در ارزیابی عملکرد مدیران تأثیر مستقیم دارد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/34389
اخبار مرتبط

نظرات شما