تلاش کارکنان منطقه ویژه اقتصای سلفچگان در راستای محرومیت‌زدایی

کارکنان منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در یک اقدام خودجوش، درصدی از حقوق خود را به صورت مستمر، برای طرح حمایت از نیازمندان و محرومیت زدایی از جامعه اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا محمود داودآبادی
​​​​​​، با اشاره به اینکه  محرومیت‌زدایی از جامعه نیازمند مشارکت همگانی است، اظهار کرد: در راستای یکی از مهمترین تاکیدات و دغدغه‌های همیشگی رهبر انقلاب در مورد مشارکت مدیران و نهادهای مسئول در راستای محرومیت‌زدایی، اقدامی داوطلبانه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به اجرا درآمده است.

وی گفت: با توجه به رسالت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری، رونق تولید و شکوفایی اقتصادی در استان و کشور، نگاه ویژه به برنامه‌های محرومیت زدایی در استان که در گذشته چندان مورد توجه نبوده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تصریح کرد: پیشنهاد اختصاص بخشی از درآمد ماهیانه به این امر با استقبال خوب کارکنان این مجموعه روبرو شد که در اینجا جا دارد از همکاری همه همکاران گرامی تقدیر و تشکر نمایم.

وی افزود: از اواخرسال گذشته تا کنون منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به صورت مستقل از راه صرفه جویی در هزینه‌ها و با همیاری فعالان اقتصادی مستقر در منطقه ویژه در چندین نوبت اقدام به توزیع بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌های نیازمند در سطح استان و بخش سلفچگان کرده‌ است.


انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/36458
اخبار مرتبط

نظرات شما