گاهی روشن؛ گاهی خاموش!+ تصاویر

تاریکی برخی از معابر قم یکی از دغدغه ها و گلایه های مردم قم می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در حالی که گلایه از تاریکی برخی از معابر قم مورد انتقاد شهروندان قم است که در طول روز مشاهده می شود برخی از تیرهای برق و حتی پروژکتورهای ورزشگاه ها روشن است.

شاید روشن بودن برخی از تیرهای چراغ برق را به دلیل تغییرات بتوان توجیه کرد اما روشن بودن چراغ برق برخی از ادارات و اکثر بانک ها و پروژکتورهای ورزشگاه ها را هنگام تعطیلی نمی توان توجیه کرد.

 روشنایی معابر عمومی یکی از اصلی ترین مألفه های تامین امنیت است تا جایی که اگر تاریکی معابر باعث کاهش امنیت و خطراط احتمالی شود قوه قضائیه می تواند به مسئله ورود کرده و متولیان امر را به ایجاد روشنایی امر کند و در صورت عدم تمکین به قانون تشکیل پرونده دهد.

مدیر امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت توزیع نیروی برق قم با اشاره به اینکه برای تامین روشنایی معابر تفاوتی بین مناطق وجود ندارد گفت: طولانی شدن مدت زمان تاریکی معابر به خاطر کمبود تجهیزات و مشکل بودجه است و در خرید تجهیزات جدید با مشکل روبرو هستیم.

مهری افزود: نقاط حادثه خیز که در بازدیدهای میدانی نیروهای اداره برق و یا توسط مردم گزارش شود در اولویت تامین روشنایی قرار دارد و به سرعت وارد عمل می شویم.

انتهای پیام/۱۷۰


گالری عکس
http://qomefarda.ir/38568
اخبار مرتبط

نظرات شما