مدیرجامعه الزهرا(س):

پذیرش سال تحصیلی امسال هدفمند خواهد بود/تحصیل از مهدکودک تا سطح اجتهاد در جامعه الزهرا(س)

مدیرجامعه الزهرا(س) با اشاره به اینکه براساس شرایط خواهران دوره های مختلف تحصیل حضوری، غیرحضوری، مجازی، نیمه وقت صبح یا عصر در جامعه الزهرا برای بانوان فراهم شده است، گفت: امسال به مسئله موقعیت مکانی و استانی پذیرش ها دقت ویژه ای خواهد شد و سعی می کنیم از استان های محروم پذیرش بیشتری داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سیده زهره برقعی پیش از ظهر امروز در نشست خبری پذیرش و ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ جامعه‌الزهرا س با اشاره به اینکه دین اسلام به مسئله علم و علم آموزی اهمیت ویژه ای داده است، اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) در روایتی می فرمایند که خیر دنیا و آخرت در علم آموزی شر دنیا و آخرت در جهل است.
وی ادامه داد: جامعه الزهرا به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشییع برای خواهران علم آموز و مشتقاق علم برنامه های مختلفی در سطوح مختلف را برنامه ریزی کرده است.
مدیرجامعه الزهرا(س) با اشاره به اینکه در این مکان تمام امکانات تحصیلی برای هرسنی فراهم است، گفت: در مجموعه جامعه الزهرا مهد کودک برای کودکان، مجتمع آموزشی هدا برای تحصیل از دبستان تا دبیرستان و تحصیل طلاب تا سطح اجتهاد فراهم است.
وی اضافه کرد: براساس شرایط خواهران دوره های مختلفی  از تحصیل حضوری، غیرحضوری، مجازی، نیمه وقت صبح یا عصر در جامعه الزهرا برای بانوان فراهم شده است.
برقعی ادامه داد: در این مجموعه تمام امکانات رفاهی و خدماتی برای بانوان از جمله خوابگاه و امکانات ورزشی فراهم است تا از هر حیث خیال خانواده ها برای تحصیل فرزندان در این مکان راحت باشد و خود محصلین دغدغه ای نداشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: فارغ التحصیلان این دوره علاوه بر مهارت های روتین مانند روش تحصیل، روش تحقیق و روش پژوهش باید یکی از مهارت های دیگر را که اعلام شده است را فرا بگیرند.
مدیرجامعه الزهرا(س) با اشاره به اینکه پذیرش امسال هدفمند خواهد بود، عنوان کرد: امسال به مسئله موقعیت مکانی و استانی پذیرش ها هم دقت ویژه ای خواهد شد و سعی می کنیم از استان های محروم پذیرش بیشتر و ویژه تری داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در آزمون ورودی جامعه الزهرا بعد از قبول مهارت سنجی، ظرفیت سنجی و استعداد سنجی می شوند تا در مسیر مناسب خود قرار بگیرند.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/38642
اخبار مرتبط

نظرات شما