مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قمک

دومین جشنواره بین‌المللی فیلمنامه نویسی «شهادت قلم» برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از برگزاری دومین جشنواره فیلمنامه‌نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت خبر داد.

حجت‌الاسلام علی لقمانپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اظهار کرد: اهمیت انتقال و ترویج فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس در قالب هنر به‌خصوص فیلم و فیلم‌نامه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره فیلمنامه‌نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان شهادت قلم در سال گذشته در قم، گفت: استان قم دربرگیرنده مزار شهیدان والامقام بسیاری از کشور‌های مختلف است و این قابلیت، ظرفیت و توانمندی را دارد که دومین دوره جشنواره را به صورت بین‌المللی برگزار کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با تشریح بخش‌ها و شرایط شرکت در دومین جشنواره بین المللی شهادت قلم ادامه داد: این جشنواره در سه بخش اصلی شامل فیلمنامه کوتاه و فیلمنامه اقتباسی، بخش بین الملل ویژه کشور‌های حوزه مقاومت با موضوع مطالعات پژوهش‌های مرتبط با حوزه مقاومت و بیداری اسلامی و بخش ویژه سیدالشهدای مقاومت با موضوع تبیین ابعاد مختلف شخصیت سردار شهید سلیمانی و تبیین سجایای اخلاقی، دلاوری‌ها، رشادت‌ها و حماسه‌های شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تمامی علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن سال جاری آثار خود را از طریق آدرس ایمیل: www.shahadatghalam@gmail.com و یا پورتال هنر دفاع (صفحه جشنواره‌ها) به نشانی: www.festivals. honaredefa.ir  ارسال کنند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/38962
اخبار مرتبط

نظرات شما