نقش داور در شکست استقلال/ کاظمی دروازه‌بان و مدافعان استقلال را فریب داد

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: اعلام گل از سوی داور صحیح بود ولی داور بازی استقلالی‌ها را فریب داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبر ورزشی درباره قضاوت وحید کاظمی داور دیدار تراکتور و استقلال در نیمه اول اظهار داشت : در نیمه اول دو صحنه خبرساز روی داد. دقیقه ۵ مهاجم استقلال و مدافع تراکتور در محوطه جریمه سرخپوشان تیم تبریزی جدال بر سر توپ داشتند ولی هیچ خطایی رخ نداد و ادامه بازی بهترین تصمیم داور بود.

وی افزود: در دقیقه ۳۷ بازی تراکتور به گل رسید ولی داور ابتدا آن را آفساید اعلام کرد. در این صحنه مدافع استقلال یعنی صالح حردانی در دفع توپ اشتباه کرد تا توپ زیر پای بازیکن حریف قرار گیرد و او دروازه استقلال را باز کرد اما کمک داور آفساید اعلام کرد و البته کارش درست بود چراکه در آن زاویه که کمک داور تشخیص داده بود فکر می‌کرد بازیکن خود تراکتور به این بازیکن پاس داده است. داور هم ابتدا آفسید اعلام کرد اما سپس رفت سمت کمک داور و اعلام کرد که گل صحیح است و بازیکنان تراکتور با پاس مدافع استقلال به توپ رسیده است.

سلیمانی در پایان گفت: ولی این بازی یک نکته بسیار انحرافی و جالب هم داشت . داور این دیدار در صحنه‌ای که گل تراکتور به ثمر رسید ابتدا دستش را بالا برد و اعلام آفساید کرد به همین دلیل مدافعان استقلال و دروازه بان استقلال به گمان آفساید تعلل کردند و همین مسئله باعث اعتراض بازیکنان استقلال شده بود. در واقع داور سنگربان و مدافعان استقلال را فریب داد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/39171
اخبار مرتبط

نظرات شما