عضو خبرگان رهبری:

امام خمینی(ره) با انقلاب تمام معادلات سیاسی علیه ایران را برهم زد

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رنگ توطئه های دشمنان فرق کرده اما ماهیت و واقعیت آن یکی است، گفت: امام خمینی(ره) با انقلاب تمام معادلات سیاسی علیه ایران را برهم زد.

حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه در دوران پهلوی ظلم و ستم بسیاری بر مردم وارد شد، اظهار داشت: دشمنان ایران به دنبال این بودند اسلام را از صحنه زندگی و اجتماع مردم حذف کنند که در این خصوص هم برنامه های فراوان دین زدایی را طراحی کرده بودند.
وی ادامه داد:  حضرت امام خمینی(ره) به برنامه های طاغوت و شاه اعتراض کردند و این اعتراضات جنبه مردمی پیدا کرد که به تبعید امام منتهی شد و بعد از آن مبارزات ملت ایران گسترده تر و عمیق تر شد و تداوم پیدا کرد و در نهایت با نقش محوری امام خمینی(ره) به پیروزی انقلاب اسلامی ختم شد.
عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: امام خمینی(ره)  از تجربیات مشروطیت و ملی شدن صنعت نفت پیش آمده بود کمال استفاده را کردند و با همراهی ملت ایران و تکیه بر احکام اسلام و ارزش های اسلامی توانستند انقلاب رابه ثمر برسانند و در این زمینه شاگردان حضرت امام و کسانی که پای درس حضرت امام بودند و ایشان را از هر جهت اعلم می دانستند نقش بسیار ارزشمندی را داشتند.
وی عنوان داشت:  در واقع این شاگردان حضرت امام بودند که در تمامی استان های کشور پراکنده بودند و هر کدام به سهم خود در برملا کردن ظلم و ستم طاغوت و دین زدایی و اقدامات پهلوی روشنگری کردند و مردم را آگاه ساختند.
حجت الاسلام دیرباز در ادامه خاطرنشان کرد: برخی اتفاقاتی که این روز ها رخ می دهد در زمان پهلوی هم اتفاق افتاده بود اما دشمن در حال بزک کردن دوران پهلوی است.
وی افزود: رنگ توطئه های دشمنان فرق کرده اما ماهیت و واقعیت آن یکی است، امروز بیانات و هدف رهبری همان هدف امام خمینی(ره) است.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/40100
اخبار مرتبط

نظرات شما