وزش باد با سرعت ۶۵ کیلومتر بر ساعت قم را درمی‌نوردد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،‌ سرعت وزش باد برای فردا و پس‌فردا کاهش می‌یابد و به ترتیب به ۵۰ و ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت وزش غربی می رسد.

وی اضافه کرد: برای امروز آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید است، فردا نیز به همین منوال است و آسمان با مقداری ابرناکی همراه خواهد بود.

به گفته وی،‌ پس‌فردا نیز آسمان استان صاف همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

قاضی بیان کرد: بیشینه دمای امروز ۱۸، فردا و پس‌فردا ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

وی با بیان این‌که به نظر می‌رسد اواخر هفته جاری مقداری کاهش دما رخ دهد، اضافه کرد: کمینه دمای امشب ۳، فردا و پس‌فردا نیز ۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و احتمال می‌رود استان قم را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

در استان قم ۱۳ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۱ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده‌ای، ۵۲ ایستگاه باران‌سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران‌سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح‌سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.

شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.ghommet.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40267
اخبار مرتبط

نظرات شما