مسئول بسیج جامعه زنان استان قم:

زبان، ادبیات و هنر نقش پررنگی در انتقال مفاهیم و ارزش‌های دینی دارند

مسئول بسیج جامعه زنان استان قم با اشاره به اینکه بانوان زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی، تربیت نسل آینده و احیای هویت زن مسلمان هستند، گفت: زبان، ادبیات و هنر نقش پررنگی در انتقال مفاهیم و ارزش‌های دینی دارند.

 زینب فرخ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ضمن تبریک نیمه شعبان با اشاره به اینکه زنان در خانه عهده‌دار نقش مادری و همسری هستند، اظهار داشت: بانوان در سطح جامعه با تأسی از الگوهای دینی مسئولیت‌پذیر و نقش‌آفرین هستند.
وی ادامه داد: بسیج با توجه به هدف والای خود در حال آماده ساختن رسالت عظیم یعنی؛ تمدن سازی است.
مسئول بسیج جامعه زنان استان قم عنوان کرد: در نگاه  بسیج جامعه زنان، بانوان بسیجی طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب می‌توانند زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی، تربیت نسل آینده، احیای هویت زن مسلمان و تربیت بانوانی که در طراز انقلاب اسلامی هستند، باشند.
وی در ادامه به برنامه های این قشراشاره کرد و گفت: احیای هویت زن مسلمان، تحکیم بنیان خانواده، اشاعه و ترویج سبک زندگی اسلامی از اهداف مهم این قشر است.
فرخ با اشاره به نقش زنان در آماده‌سازی ظهور مهدی موعود و اجرای فرامین الهی در حکومت اسلامی، ابراز داشت: زنان و مادران بسیجی نقش بسزایی در تمدن سازی و تربیت نسل آینده دارند، نسلی که در حکومت منجی عالم بشریت زمینه‌ساز ظهور بوده و نیز نقش‌آفرین در این تمدن و عصر باشد.
وی خاطرنشان کرد: زبان، ادبیات و هنر نقش پررنگی در انتقال مفاهیم و ارزش‌های دینی دارند. این ابزار به‌راحتی مفاهیم دینی و انقلابی ما را به نسل جوان امروزی می‌رساند.
مسئول بسیج جامعه زنان استان قم تصریح کرد: نسل جوان ما که اشعار خود را به زیبایی با هدف تبیین مهدویت، نقش والای زن، خانواده و تربیت نسل جوان با این ادبیات و زبان ارائه نموده است امید است نقش مؤثری در انتقال مفاهیم دینی داشته باشد و یاری بخش ما دررسیدن به این هدف باشد.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/40700
اخبار مرتبط

نظرات شما