فرمانده سپاه قم:

جمهوری اسلامی ایران، جمهوریت و اسلامیت را درهم آمیخت

فرمانده سپاه قم گفت: جمهوری اسلامی نسخه‌ای بی‌بدیل و الهام‌بخش از امام خمینی (ره) عزیز بود که جمهوریت و اسلامیت را درهم آمیخت.

سردار محمدرضا موحد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به 12 فروردین‌ماه و سالروز رأی مردم به انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ملت سربلند و همیشه در صحنه ایران بعد از انقلاب الهی خود در بهمن سال ۵۷ با رأی بالای ۹۸ درصدی خود به‌نظام اسلامی در ۱۲ فروردین سال ۵۸، مردمی‌ترین انقلاب تاریخ جهان معاصر را رقم زدند.
وی ادامه داد: مردم در این عید مبارک به استقرار نظام الهی و ارزش‌های دینی با اقتدا به رهبر کبیر انقلاب خود "آری"، و به تمام مظاهر استبداد، فساد و بی‌دینی "نه" گفتند؛ روز ۱۲ فروردین تجلی اتحاد و همبستگی مردم برای تثبیت نظام الهی و سرنگونی سلسله ۲۵۰۰ساله پادشاهی است.
سردار موحد تأکید کرد: جمهوری اسلامی نسخه‌ای بی‌بدیل و الهام‌بخش از امام خمینی (ره) عزیز بود که جمهوریت و اسلامیت را درهم آمیخت و نظام مردم‌سالاری دینی را تأسیس کرد؛ نظامی که با اتکا به اسلام ناب محمدی و همراهی و حضور دائمی مردم طی ۴۴ سال گذشته از چالش‌ها و بحران‌های ایجادشده توسط نظام سلطه با موفقیت عبور کرده و امروز به الگویی الهام‌بخش در بین ملت‌های جهان تبدیل‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: روز ۱۲ فروردین یک نقطه تاریخی و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است از دل یک ملت اصیل و ریشه‌دار بر خواسته و می‌توان آن را تکمیل‌کننده انقلاب مردمی ۲۲ بهمن نامید.

گفتگو از عباسعلی محمدی مطلع
انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/41126
اخبار مرتبط

نظرات شما