ارشد نظامی آجا در گفتگو با قم فردا:

ارتش جمهوری اسلامی ایران روی لبه تکنولوژی حرکت می‌کند

ارشد نظامی آجا در قم گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه امیدآفرین و امنیت آفرین برای کل منطقه است، و برای حفظ حدودوثغور جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند و به‌جرئت می‌توان گفت که ارتش روی لبه تکنولوژی حرکت می‌کند‌.

امیر نعمت محسنی زرین ارشد نظامی آجا در قم با گرامی داشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: در یک مقطع تاریخی حساس و مهم روزی با نام ارتش جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری شد و این کار باعث شد ارتش به‌عنوان یکی از ستون‌های اصلی حفظ نظام مستحکم شود.
وی افزود:  بافرمانی که حضرت امام خمینی ره به ارتش صادر کردند که ارتش در شهرها و مراکز استان‌ها با سازوبرگ نظامی در خیابان‌ها رژه بروند و اقتدار و صلابت خودشان را نشان دهند باعث شد تمام دسیسه‌گرانی که زمزمه انحلال ارتش را داشتند و هدفشان از انحلال ارتش متزلزل کردن پشتوانه محکم انقلاب بود خنثی شود.
فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیه) خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعتماد رهبر کبیر انقلاب با فرماندهی و درایت فرماندهان بزرگی همچون شهید قرنی توانست به عهدش وفا کند و تا به امروز به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وفادار بوده و از این به بعد هم دوشادوش سایر نیروهای نظامی به عهد خود وفادار خواهد بود تا دسیسه‌های نظام استکبار جهانی خنثی شود.
محسنی زرین در پاسخ به این سؤال که گاهی در رسانه‌های معاند گفته می‌شود امکانات ارتش همان امکانات باقیمانده از پیش از انقلاب است؟ بیان داشت: قطعاً چنین چیزی صحت ندارد، ارتش دوران طاغوت ارتش یک شخص بود و برای حفاظت آن شخص بود اما امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم تلاش می‌کند و این مسئله را ثابت کرده است.
ارشد نظامی آجا در قم ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه امیدآفرین و امنیت آفرین برای کل منطقه بوده و هست، و برای حفظ حدودوثغور جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: به‌جرئت می‌توان گفت که ارتش روی لبه تکنولوژی حرکت می‌کند‌، رزمایش‌هایی که اخیراً انجام شد برای اولین بار در یگان‌های اجرایی توانست رزمایش عملیاتی اجرا کند و با موفقیت صددرصدی به آن نتایجی که می‌خواست رسید، رزمایش ذوالفقار یکی از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که بی‌نظیر و به‌روز بود.
فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیه) ارتش عنوان داشت: در پهپادها، سامانه‌های موشکی و ساخت هواپیماهای باسرنشین و بدون سرنشین ‌ارتش خودکفا است و تمام نیازمندی‌هایش را در داخل کشور تأمین می‌کند، ارتش سامانه‌هایی که از گذشته وجود داشته را هم به‌روز کرده است شاید همان نام قدیمی خود را داشته باشد اما تمام سیستم‌های الکترونیکی آن به‌روزرسانی شده است.

گفتگو از مرضیه مهدیلو 

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/41538
اخبار مرتبط

نظرات شما