ارز تخصیص یافته برای کالاهای اساسی به جیب دلالان می‌رود

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، گفت: ارز تخصیص یافته برای تامین کالاهای اساسی به جیب دلالان می‌رود و دولت هم راهکاری برای حل این مشکل ارائه نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به تخصیص 14 میلیارد دلار اعتبار به تامین کالاهای اساسی در سال 98، گفت: عده‌ای در مجلس مخالف تخصیص 14 میلیارد دلار به موضوع تامین کالاهای اساسی هستند. 

وی افزود: واقعیت این است که تخصیص 14 میلیارد دلار به کالاهای اساسی به مردم نمی‌رسد و درواقع به جیب دلالان می‌رود و آنها هستند که از این مساله سود می‌برند. 

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید کاری کرد که این 14 میلیارد دلار به دست مردم برسد،  اظهار داشت: دولت برای تامین کالاهای اساسی هزینه می‌کند اما این هزینه را مردم سر سفره‌هایشان نمی‌بینند و یک عده دلال از این مساله منتفع می‌شوند. 

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: دولت راهکاری برای حل این معضل در بحث تخصیص ارز به تامین کالاهای اساسی ارائه نکرده و اگر بنا بود راهکاری بدهد باید در بودجه ارائه می‌داد. 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/4160
کلیدواژه: ارز دلالان جیب
اخبار مرتبط

نظرات شما