عدم پرداخت پاداش؛

انتظار کشتی‌گیران ناشنوا برای پاداش جهانی دوساله شد

نایب قهرمان کشتی المپیک و رئیس انجمن کشتی ناشنوایان گفت: امیدوارم پاداش کشتی‌گیران ناشنوا که در مسابقات جهانی و المپیک به مدال دست پیدا کردند زودتر واریز شود تا انگیزه کافی برای شرکت در مسابقات جهانی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علیرضا رضایی درباره انتقاد برخی از کشتی‌گیران مدال آور در مسابقات جهانی و المپیک مبنی بر عدم پرداخت پاداش آنها از دو سال قبل تاکنون گفت: تا جایی که اطلاع دارم فدراسیون از طریق وزارت ورزش پیگیر این مساله است تا پاداش مدال‌آوران زودتر واریز شود. با توجه به این که مسابقات جهانی قرقیزستان را در شهریور پیش‌رو داریم، فدراسیون باید برای ایجاد انگیزه و ارتقای روحیه کشتی‌گیران زودتر این موضوع را پیگیری کند.

او با اشاره به اعزام تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در تمام رده‌های سنی به مسابقات جهانی قرقیزستان، اظهار کرد: بعد از المپیک کشتی‌گیرانی که در مسابقات آسیایی قرقیزستان و قهرمانی کشور شرکت کردند و جزو نفرات برتر بودند به اردوی تیم ملی دعوت شدند که این اردو از تیرماه آغاز می‌شود. سعی داریم در برخی اوزان با برگزاری انتخابی شرایط حضور نفراتی که دور بودند را هم فراهم کنیم تا بهترین‌ها را برای مسابقات جهانی انتخاب کنیم.

رییس انجمن کشتی ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که وضعیت تیم را برای شرکت در مسابقات جهانی چگونه ارزیابی می‌کنید؟ تصریح کرد: درست است اردوی متمرکز نداشتیم اما کشتی‌گیران به صورت غیرمتمرکز تمرینات انفرادی خود را پیگیری می‌کردند و شرایط آنها بد نیست. البته برای آماده سازی بهتر آنها ۴ اردو تا زمان اعزام پیش‌بینی شده که تصور می‌کنم به شرایط آرمانی و ایده‌آل برسند.

رضایی در پایان در خصوص قهرمانی تیم کشتی ناشنوایان در رقابتهای جهانی قرقیزستان خاطرنشان کرد: هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. تلاش بر این است که بهترین نتایج را در این مسابقات کسب کنیم.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/42433
اخبار مرتبط

نظرات شما