معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم:

هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی در استان قم فعال شد

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: پس از تاسیس فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، این هیات ورزشی دراستان قم فعال و سرپرست فدراسیون در حکمی علی تاج بخش را به عنوان مسئول موقت هیئت درقم تعیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد علیمردانی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم اظهار داشت: پس از آن که علی تاج بخش از سوی مدیرکل ورزش و جوانان قم به عنوان سرپرست هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان قم معرفی شد، محمد رضا شجیع سرپرست این فدراسیون ابلاغ سرپرستی تاج بخش را صادر و به قم ارسال کرد.

وی ادامه داد: سرپرست فدراسیون در ابلاغ خود تاج بخش را مامور به انجام اموری کرده که باید تا زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون فوق الذکر به انجام برساند.

وی افزود: طراحی سربرگ و ساخت مهر هیات با هماهنگی فدراسیون، انتصاب سرپرست نایب رئیسی، سرپرست دبیری، سه نفر عضو هیات رئیسه و سرپرست خزانه داری هیات با هماهنگی اداره کل و فدراسیون، اخذ کد اقتصادی هیات با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین پیگیری افتتاح و تجهیز دفتر اداری هیات در کوتاه ترین زمان ممکن از جمله اموری است که به تاج بخش محول شده‌است.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/42842
اخبار مرتبط

نظرات شما