رئیس هیئت بدمینتون:

خیز استان قم برای ساخت دومین خانه بدمینتون در شهرک پردیسان

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: با تخصیص زمین مورد نیاز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین موافقت رئیس توسعه بدمینتون آسیا، قرار است دومین خانه بدمینتون قم در شهرک پردیسان ساخته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی فرجی رئیس هیئت بدمینتون استان قم با اشاره به ساخت دومین خانه بدمینتون در شهرک پردیسان اظهار داشت: علی واجد، رئیس توسعه بدمینتون آسیا و رئیس فدراسیون بدمینتون پاکستان در سفر چند روز گذشته خود به استان قم ضمن بازدید از خانه بدمینتون زنده‌یاد حامد فرهمند موحد و مشاهده میدانی از ظرفیت های مناسب و فعالیت های بدمینتون قم در عرصه ملی، با ساخت دومین خانه بدمینتون استان با مشارکت فدراسیون آسیایی موافقت نمود.

رئیس هیات بدمینتون استان قم افزود: این موافقت در صورتی که به تصویب مجمع فدراسیون آسیایی خود که در مردادماه در کشور تاجیکستان برگزار خواهد شد برسد، این فدراسیون رسما در ساخت خانه بدمینتون مشارکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: باتوجه به تخصیص زمین از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در شهرک پردیسان در تلاشیم تا دومین خانه بدمینتون استان را به بهره برداری برسانیم.

فرجی در پایان از برگزاری یکی از اردوهای آسیایی میانه در استان قم خبر داد و گفت: این اردو با حمایت مالی فدراسیون آسیایی در قم برگزار خواهد شد که البته به صورت واضح ساز و کار این حمایت روشن نیست و تا زمان اردو باید منتظر باشیم.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/43497
اخبار مرتبط

نظرات شما