عضو خبرگان رهبری:

روحانیت و حجاب دو الگوی اسلام هستند

عضو خبرگان رهبری گفت: روحانیت و حجاب برای معرفی اسلام بهترین الگو هستند.

آیت‌الله موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن تسلیت سالروز شهادت آیت‌الله صدوقی با اشاره به هجمه‌های مختلف علیه روحانیت اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از حوزه‌های علمیه شروع شده و مؤسس آن هم  حضرت امام خمینی (ره) بود که یک روحانی و طلبه بود.
وی ادامه داد: در طول مبارزات انقلابی نمایندگان امام در استان‌های مختلف این ندا را به گوش مردم رساندند.
موسوی اصفهانی به جنایت‌های منافقین و کشورهای غربی اشاره کرد و  ابراز داشت: قطعاً این ها با انقلاب مخالف بوده و هستند و هنوز شیطنت می‌کنند و طبیعی است که در برابر روحانیت بایستند.
وی با بیان این شهید صدوقی در استان یزد فعالیت‌های انقلابی داشت، بیان داشت: همان‌طوری که در زمان رضاشاه ملعون همین سیاست را داشتند در اوایل انقلاب نیز ترورهای روحانیون را شروع کردند.
عضو خبرگان رهبری با بیان این که دشمن‌روی دو چیز دست گذاشته است، تصریح کرد: اول روحانیت و دوم حجاب دو موضوعی که دشمن به‌شدت آن را دنبال می‌کند چرا که این دو برای معرفی اسلام بهترین الگو هستند.
وی تأکید کرد: باید با واقعیت روحانیت عموم مردم در جریان باشند چرا که با توطئه‌های معاندان نظام کم‌کاری‌های سایر دستگاه‌ها را به گردن روحانیت می‌اندازند تا مردم را نسبت به روحانیت بدبین کنند و وقتی روحانیت از انقلاب جدا شد به‌مانند زمان مصدق کشور را در دست بگیرند.
موسوی اصفهانی خاطر نشان کرد: این ها را باید در بین جوانان تبیین کنیم و این عنادی که این افراد نسبت به روحانیت دارند برای تحقق سلطه آن‌ها است.
وی افزود: نباید اجازه بدهیم این توطئه‌های دشمنان نظام محقق شود و جامعه را در این زمینه باید آگاه کنیم.

خبرنگار: عباسعلی محمدی مطلع
انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/43512
اخبار مرتبط

نظرات شما