جانشین سابق فرمانده سپاه علی ابن ابی‌طالب (ع):

بدحجابی سلامت اجتماعی جامعه را به خطر می‌اندازد

جانشین سابق فرمانده سپاه علی ابن ابی‌طالب (ع) با اشاره به اینکه دشمن از هر طریقی به دنبال ضربه‌زدن به‌نظام، انقلاب و اسلام است، گفت: بدحجابی سلامت اجتماعی جامعه را به خطر می‌اندازد.

رضا حافظی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به هفته حجاب و عفاف اظهار داشت: بدحجابی سلامت اجتماعی جامعه را به خطر می‌اندازد، رعایت پوشش مناسب مردان و زنان در واقع حفاظت و صیانت از خود است.
وی ادامه داد: اگر حجاب چه در مردان و چه در زنان کنترل نشود باعث آلودگی و به‌خطرافتادن سلامت جامعه و همچنین ورود دشمن به جامعه می‌شود.
جانشین سابق فرمانده سپاه علی ابن ابی‌طالب (ع) با اشاره به ترویج بی‌بندوباری توسط دشمنان از راه‌های مختلف، گفت: امروز دشمن از ماهواره علیه کشورهای اسلامی استفاده می‌کند و از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای در حال ترویج بدحجابی و بی‌بندوباری است.
وی افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود از هیچ راهی دریغ نمی‌کند و از هرگونه تهاجم فرهنگی برای آسیب رساندن به فرهنگ ایرانی‌اسلامی ما استفاده می‌کند.
حافظی خاطرنشان کرد: اگر در زمینه حجاب از دستورات رهبر معظم انقلاب پیروی کنیم به پیروزی خواهیم رسید و دشمن را در این عرصه هم ناامید خواهیم کرد.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/43731
اخبار مرتبط

نظرات شما