جامعه مدرسین حوزه علمیه؛

انتخابات فرصت نقش‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت کشور است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای انتخابات و فرصت نقش‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت کشور را یک نعمت بزرگ ذکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در این بیانیه ‌آمده است: انتخابات و فرصت نقش‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت کشور، یک نعمت بزرگ است. امام بزرگوار ما با نگاه عمیق و روشن خود به نقش‌آفرینی مردم ایمان داشت و امروز رهبر معظم انقلاب - مدظله‌العالی - پرچم‌دار صیانت از فعلیت جمهوریت در نظام اسلامی است.
بیانیه حاکی است: این که مردم تصمیم بگیرند و با انتخاب خود منشأ اثر باشند، هیچ‌گاه یک سیاست مقطعی و گذرا نبوده و در جمهوری اسلامی ایران در کنار اسلامیت نظام، همواره مردم‌سالاری و جمهوریت، ترویج و تبلیغ شده است.
در بخش دیگری از بیانیه شماره یک جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است:  اکنون که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع شده است و نخبگان و فعالان سیاست، فرهنگ و اقتصاد، تلاش دارند خود را در معرض رأی مردم قرار دهند؛ ضمن تمجید از این احساس مسئولیت در داشتن دغدغه و برنامه جهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی، از همه جریانات فکری و سیاسی متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی دعوت می‌کنیم قدردان این نعمت انتخابات باشند و برای نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری، تکلیف‌مدارانه پای به میدان بگذارند.
بیانیه حاکی است: ‌ بی‌شک، همه سلایق سیاسی باید در این عرصه، اندیشه‌ها و ایده‌های خود را در چارچوب اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه به محک انتخاب مردم بسپارند و این مسیر، تنها راه پیشبرد جمهوریت و اسلامیت نظام و قوی‌شدن ایران عزیز است. چشم دوستان و دشمنان مردم ایران نظاره‌گر رفتارهای سیاسی و انقلابی مردم و نخبگان جامعه ماست و امیدواریم ثبت‌نام‌ها همان‌طور که تاکنون از استقبال خوبی برخوردار بوده است، همچنان پرشور ادامه یابد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ‌ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ان‌شاءالله در فرصت‌هایی دیگر، به گونه تفصیلی به این مهم خواهد پرداخت و مسئله مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های خود تبیین خواهد کرد.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44437
اخبار مرتبط

نظرات شما