یحیی به دنبال بردهای اقتصادی؛

پیروزی شیرین پرسپولیس با اشتباه مرگبار یک استقلالی

تیم پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر مقابل تراکتور به برتری رسید و موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم‌های پرسپولیس و تراکتور از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه ۱-۰ به سود پرسپولیس به پایان رسید.

تک گل این مسابقه توسط سعید صادقی و روی اشتباه محرز حسین پورحمیدی به ثمر رسید تا شاگردان گل‌محمدی با کسب دومین پیروزی متوالی فصل خود، دومین شکست تراکتور را هم رقم بزنند.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری (۵۲ – سعید آقایی)، سیدمهدی حسینی (۷۷ – سعید کریم‌آذر)، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (۶۶ – محمد قنبری)، آلوارو خیمنس (۶۶ – امیرحسین‌ حسین‌زاده)، سیامک نعمتی (۶۶ – مهدی هاشم‌نژاد) و عارف رستمی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (۸۶ – میلاد سورگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (۸۶ – مسعود ریگی)، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، شهاب زاهدی (۷۵ – محمد عمری) و سعید صادقی (۲+۹۰ – گئورگی گولسیانی).

داور: امیر عرب براقی.

گزارش بازی

تیم پرسپولیس در دقایق ابتدایی نیمه نخست با یک بازی هجومی صاحب موقعیت‌هایی روی دروازه تراکتور شد اما با سانتر بی‌دقت سعید صادقی یکی از موقعیت‌های خوب شاگردان گل‌محمدی از دست رفت.

پس طی  شدن نیمی از زمان بازی در این نیمه بازیکنان تراکتور تاحدودی نبض بازی را در اختیار گرفتند اما حملات شاگردان خمز به نتیجه‌ای نداشت تا پرسپولیسی‌ها در دقایق پایانی دوباره صاحب موقعیت شوند.

شاگردان گل‌محمدی در دقیقه ۴۰ روی یک ضدحمله می‌رفتند تا به گل برسند اما میلاد سرلک در درون محوطه جریمه پس از سرتوپ زدن و فریب دروازه‌بان با تکل نادری فرصت مسلم گلزنی را از دست داد.

اما پرسپولیسی‌ها با پاس بلند کنعانی از دفاع به نیمه تراکتور روی خروج عجیب و اشتباه مهلک پورحمیدی سعید صادقی با دروازه خالی تراکتور روبه‌رو شد و با یک بغل پای دقیق گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

۵ دقیقه بعد مهدی ترابی روی یک حرکت انفرادی به داخل محوطه جریمه تراکتور رسید و درحالیکه می‌توانست زننده گل دوم تیمش باشد اما با بی‌دقتی توپ را به خارج از چارچوب فرستاد تا بازی در نیمه نخست با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم تراکتوری‌ها که برای جبران گل خورده شکل هجومی‌تری به خود گرفته بودند در دقیقه ۵۱ می‌توانستند به گل تساوی برسند اما شوت دیدنی ریکاردو آلوز از پشت محوطه جریمه در حالیکه بنظر می‌رسید کاری از دستان بیرانوند هم برنمی‌آید به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

در دقیقه ۶۰ این دیدار پرسپولیس می‌توانست توسط به مهدی ترابی اختلاف را به دو گل برساند اما ضربه بی‌دقت این بازیکن به کنار دروازه پورحمیدی برخورد کرد و به بیرون رفت.

ضربه سر مرتضی پورعلیگنجی روی ضربه کرنر ترابی در دقیقه ۸۲ به تیرک دروازه تراکتور برخورد کرد تا بازی با همچنان با برتری یک گله پرسپولیس دنبال شود.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/44647
اخبار مرتبط

نظرات شما