سرپرست استانداری قم:

۳۱ معدن بلاتکلیف در قم فعال‌سازی شده است

سرپرست استانداری قم از قرار داشتن قم در میان پنج استان برتر طرح نهضت ملی مسکن خبرداد و گفت: احیای ۶۵ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد، بهسازی ۵۰۰ کیلومتر جاده، ساخت پست بزرگ برق ۴۰۰ کیلوولتی و فعال‌سازی ۳۱ معدن که سال‌ها بلاتکلیف بود، بخشی از کارنامه دولت طی یک سال اخیر در استان قم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد حاجی‌زاده سرپرست استانداری قم ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که در سالن جلسات دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: مناسبت‌ها در جمهوری اسلامی نماد آرمان‌ها هستند تا این آرمان‌ها حفظ و تقویت شود.

وی افزود: واقعیت این است که سیره شهدا برای مدیران نظام جمهوری اسلامی باید تدریس شود، فرماندهان ما در جنگ ۸ ساله رویکردی داشتند که امروز باید از آن الگو‌برداری کرد.

حاجی‌زاده در ادامه با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در استان قم، عنوان کرد: کارنامه دولت مردی طی این ۲ سال را که بررسی می‌کنیم، اقداماتی انجام شده که در ۱۰ سال اخیر بی سابقه‌ است.

سرپرست استانداری قم اظهار کرد: احیای ۶۵ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد، بهسازی ۵۰۰ کیلومتر جاده، ساخت و بهره‌برداری پست بزرگ برق ۴۰۰ کیلوولتی و فعال‌سازی ۳۱ معدن که سال‌ها بلاتکلیف بودند بخشی از کارنامه دولت طی یک سال اخیر در استان قم است.

وی اشاره کرد: در بحث اجرا و ساخت طرح نهضت ملی مسکن استان قم جزو استان موفق در کشور محسوب می‌شود. این آمار و ارقام نشان‌دهنده کارآمدی دولت مردمی در استان است.

حاجی‌زاده در پایام ضمن تشکر و خداقوت به استاندار سابق قم گفت: آقای شاهچراغی در استان قم به کار‌ها انسجام بخشید و وحدت مدیران‌کل دستگاه‌ها را افزایش داد. رویکرد استاندار سابق این بود که مدیران به صورت جبهه‌ای عمل کنند و ما هرگز جزیره‌ای عمل نکردیم.




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/44668
اخبار مرتبط

نظرات شما