مدیرکل تعزیرات حکومتی قم:

نظارت بر بازار با مشارکت مردم تقویت می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با بیان اینکه در حوزه افزایش نظارت‌ها باید از ظرفیت مردمی بهره‌مند شویم، اظهار کرد: در استان قم بیش از ۴۵ هزار واحد صنفی داریم؛ لذا در حوزه تقویت نظارت بر بازار باید از مشارکت‌های مردمی استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  تقی حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهار کرد: وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی، رسیدگی، صدور و اجرای احکام در خصوص پرونده‌های تخلفات اقتصادی است؛ لذا رویکرد ما با دیگر دستگاه‌های اجرایی همچون سازمان صمت که مستقیماً متولی تولید هستند متفاوت است؛ اما درعین‌حال می‌توانیم با برخورد با کالای قاچاق شاهد رشد تولید باشیم.

 وی با بیان اینکه در حوزه افزایش نظارت‌ها باید از ظرفیت مردمی بهره‌مند شویم، ادامه داد: در استان قم بیش از ۴۵ هزار واحد صنفی داریم؛ لذا در حوزه تقویت نظارت بر بازار باید از مشارکت‌های مردمی استفاده کنیم.

 حسام با اشاره به مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار استان قم جهت استفاده از ظرفیت‌های عظیم مردمی و گروه‌های جهادی در امر نظارت بر بازار و کنترل قیمت کالا و خدمات، یادآور شد: از عموم شهروندان و اقشار مختلف مردم دعوت می‌کنیم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اصناف، با ثبت شکایات و گزارش‌ها خود در درگاه اینترنتی http://www.t۱۳۵.irو یا در سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵، اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم را در تنظیم بازار و ناامن‌کردن بازار قم بر متخلفین یاری کنند.

 وی با بیان اینکه مردم باید بازخورد گزارش‌ها و در واقع نظارت خود را در بازار مشاهده کنند، اظهار کرد: در ۶ماهه دوم سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۴ درصد رشد پرونده را داشتیم که به معنای رشد نظارت است، در حوزه بازرسی‌ها بیش از ۱۶۶ درصد رشد داشتیم؛ بنابراین اگر مردم از نتایج این فعالیت‌ها آگاه شوند برای مشارکت انگیزه بیشتری خواهند شد.




انتهای پیام/


منبع:ایسنا
http://qomefarda.ir/48238
اخبار مرتبط

نظرات شما