یادداشت؛

زن و معیار دوگانه غرب

فرانسه از جمله مدعیان حامی حقوق زنان است. اما به‌تازگی وزارت کشور فرانسه اعلام کرده است که ۱۱۸ زن در سال ۲۰۲۲ در این کشور به‌ظاهر متمدن اروپایی توسط همسر یا همسر سابق خود کشته شده‌اند؛ آماری که نشان می‌دهد در فرانسه به طور متوسط هر سه روز یک زن کشته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، زنان در آلمان به‌عنوان صنعتی‌ترین کشور اروپایی، وضعیت بهتری از فرانسه به‌عنوان کشوری که خود را سردمدار دموکراسی و اخلاق‌مداری می‌داند، ندارند.
در سال ۲۰۱۹ گزارش شد که ۱۱۷ زن در آلمان به قتل رسیده‌اند. سال ۲۰۲۰ نیز شاهد افزایش 9/4 درصدی نسبت سال قبل و کشته‌شدن ۱۳۹ زن بودیم.
آمارها حاکی از آن است که هر سه هفته یک زن در سوئد به دست نزدیکانش به قتل می‌رسد. بی‌بی‌سی سپس توضیح می‌دهد که فرانسه به‌هیچ‌عنوان بیش‌ترین آمار زن‌کشُی را در میان اعضای اتحادیة اروپا ندارد. این «افتخار» به رومانی و ایرلند شمالی تعلق دارد.
فنلاند نیز که به‌عنوان یکی از مهدهای برابری جنسیتی شهرت دارد، دارای یکی از بیش‌ترین آمارهای همسر کشی نیز هست.
حالا توجه داشته باشید که پیشتازان زن‌کُشی و زن‌ستیزی، ایران اسلامی را به‌خاطر نقض حقوق زنان متهم می‌کنند و با استفاده ابزاری از شعارهای دروغین به‌زعم باطل خود تلاش می‌کنند بر محاسبات و رفتارهای مسئولان و مردم ایران تأثیر بگذارند.
آزادی به سبک فرانسوی!
به گزارش رویترز، فقط در سال ۲۰۰۶ بیش از چهارهزار نفر در فرانسه به اسلام گرویده‌اند. بر همین اساس، کشور فرانسه در سال‌های اخیر تلاش کرده تا فشار گسترده و مستمری را بر روی جمعیت مسلمان این کشور وارد کند تا جلوی انتشار اسلام در این قاره گرفته شود. ایجاد محدودیت مداوم بر پوشش دانشجویان مسلمان که زمینه را برای اخراج آنها از مدارس و دانشگاه‌ها فراهم می‌کند، در همین راستا صورت می‌گیرد. سیاست‌گذاران فرانسوی به دلیل وابستگی‌های پنهان با لابی صهیونیسم، همواره در تلاش برای اسلام‌هراسی گام بر می‌دارند.
بهانة این اقدام دولت فرانسه، پوشیدن لباسی به نام «عبا» از سوی دانشجویان مسلمان است. دولت فرانسه، این اقدام را تبلیغ اسلام در فضای دانشگاهی معرفی کرده است.
این کشور مدعی آزادی و سکولاریسم است؛ اما در عمل، به دنبال ایجاد فضایی برای فشار به ادیان الهی و پیش‌بردن فضای ولنگاری اخلاقی است. در واقع چیزی که این روزها در فرانسه جریان دارد، آزادی پوشش نیست؛ اجبار به بی پوششی است. به بهانة آزادی و سکولاریسم، ایدئولوژی‌های منحرف مانند همجنس‌بازی و برهنگی در این کشور مطرح می‌شود.

حجت‌الاسلام غروی امام‌جمعه شهر سلفچگان


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/45471
اخبار مرتبط

نظرات شما