مسئول کمیته داوری جشنواره ملی فیلم مستند ۱۷:

کیفیت آثار جشنواره فیلم مستند ۱۷ فراتر از حد انتظار است

مسئول کمیته داوری جشنواره ملی فیلم مستند ۱۷ گفت: باتوجه‌به اینکه این جشنواره نخستین دوره برگزاری را پشت سر می‌گذارد، کیفیت آثار قابل‌قبول و حتی فراتر از انتظار ما بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدرضا بهشتی منفرد در حاشیه اکران آثار جشنواره فیلم مستند ۱۷  با اشاره به اینکه کمیته داوری جشنواره زیر نظر مرکز گسترش سینما مستند، تجربی و پویانمایی کار خود را دنبال کرده است، اظهار کرد: مرتضی شعبانی، فرشاد اکتسابی و محسن یزدی که از چهره‌های شاخص فیلم مستند هستند داوری آثار را بر عهده داشتند.
وی اضافه کرد: همانند سایر جشنواره‌ها جشنواره فیلم مستند ۱۷ نیز دارای فیلم‌ها قوی، توسط، و ضعیف بوده است و بیانیه تخصصی داوران جشنواره در مراسم اختتامیه قرائت می‌شود؛ اما باتوجه‌به اینکه این جشنواره نخستین دوره برگزاری را پشت سر می‌گذارد، کیفیت آثار قابل‌قبول و حتی فراتر از انتظار ما بوده است.
مسئول کمیته داوری جشنواره ملی فیلم مستند ۱۷ خاطرنشان کرد: این برای نخستین‌بار است که کنگره ملی شهدای یک استان با برگزاری یک جشنواره ملی به عرصه فیلم مستند ورود کرده است و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های ملی و استانی توانسته ۶۰ فیلم مستند در مورد شهدا را ارائه دهد.
وی ادامه داد: مرکز گسترش سینما مستند، تجربی و پویانمایی همیشه به دنبال حمایت از کارهای ویژه در حوزه جهاد و شهادت است و یکی از اقدامات این مرکز حمایت ویژه از جشنواره فیلم مستند ۱۷ است که امیدواریم در سال‌های آینده نیز این جشنواره و حمایت‌های مرکز استمرار داشته باشد.




انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری فارس
http://qomefarda.ir/45494
اخبار مرتبط

نظرات شما