امام‌جمعه سلفچگان:

تحریم‌ها خللی در پیشرفت موشکی کشورمان ایجاد نکرد

امام‌جمعه سلفچگان با اشاره به پایان تحریم‌های موشکی کشورمان اظهار داشت: تحریم‌های بین‌المللی خللی در پیشرفت موشکی کشورمان ایجاد نکرد.

حجت‌الاسلام غروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با بیان این که هیچ‌وقت پیشرفت‌های موشکی کشورمان متوقف نشده است، اظهار داشت: دبیرخانه شورای امنیت سازمان ملل روز ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) با ارسال یادداشتی به کشورهای عضو سازمان ملل، پایان رسمی مقررات بندهای ۳، ۴ و ۶ ضمیمه به قطعنامه ۲۲۳۱، شامل آزمایش‌های موشکی، محدودیت صادرات و واردات اقلام موشکی به ایران و همچنین تحریم‌های مربوط به توقیف اموال و ارائه خدمات مالی به افراد و نهادهای ایرانی تحت تحریم شورای امنیت را به اطلاع کشورها رسانده است.
وی ادامه داد: این در حالی است که وزیر خارجه آمریکا هم‌زمان با پایان تحریم‌های موشکی مدعی شد که موشک‌های ایران تهدیدی برای اسرائیل و کشورهای عربی خلیج‌فارس هستند.
غروی ابراز داشت:  جنگ اخیر غزه به‌خوبی اثبات کرد که منشأ همه بی‌ثباتی‌ها در منطقه، آمریکا است که به‌صورت تمام‌قد در کنار جنایات و نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه ایستاده است.
وی گفت: ایران در زمینه گسترش و ارتقای توانمندی موشکی خود بر متخصصان و پتانسیل داخلی‌اش اتکا کرده است و اقدامات تحریمی آمریکا و شرکای غربی آن که با ادعای ایجاد مانع در زمینه پیشرفت موشکی ایران یا جلوگیری از دستیابی آن به مواد و قطعات لازم در این زمینه صورت‌گرفته، هیچ‌گاه نتوانسته است خللی در پیشرفت موشکی ایران ایجاد نماید.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/45711
اخبار مرتبط

نظرات شما