مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم:

باید با زبان هنر و ابزار رسانه روحیه استکبارستیزی را تقویت کنیم

یاسر محمدی با اشاره به اینکه امروز در عرصه هنر نیاز به خط‌شکن داریم، گفت: باید با زبان هنر و ابزار رسانه روحیه استکبارستیزی را تقویت کنیم.

 یاسر محمدی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به‌روز دانش‌آموز و موضوع استکباری ستیزی، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس فرماندهان خط‌شکن بودند در واقع فضای جنگ اقتضا می‌کرد و نیروهای مستقر در جنگ هم به فرماندهان اقتدا می‌کردند چرا که این فرماندهان مقبولیت و محبوبیت داشتند و گوش‌به‌فرمان بودند. اینها یکی از دلایل مهم پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس بود.
وی ادامه داد:  در ایام دوران دفاع از حرم هم شهید حاج‌قاسم سلیمانی را داشتیم که به‌خوبی این مهم را ایفا می‌کرد چرا که توانست با وجود شرایط خاص سوریه تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.
 مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم عنوان کرد: امروز رسانه‌های ما هم خط‌شکن می‌خواهند و آن خط‌شکنی به معنای واقعی کلمه می‌تواند توسط هنرمندان ما رخ دهد چرا که آنها به‌خوبی ساختار هنر را می‌شناسند و می‌دانند چگونه مخاطب را با خود همراه کنند.
وی اضافه کرد:  همه هنرمندان می‌توانند خط‌شکن باشند؛ اما اساتید و نخبگان هنرمند بیش از همه نقش دارند. امروز در عرصه هنر نیاز به حاج‌قاسم‌ها داریم تا در حوادث و وقایع مختلف نقش‌آفرینی کنند.
محمدی ابراز داشت: امروز شاهد جنایت‌ها و نسل‌کشی‌های رژیم کودک کش در غزه هستیم و دراین‌خصوص بسیاری از کشورها این جنایات را محکوم کرده و در خصوص آن بیانیه صادر کرده‌اند.
وی بیان کرد: امروز دراین‌خصوص اگر قشری بیانیه‌ای صادر کند فقط در داخل کشور دیده می‌شود؛ اما زبان هنر یک‌زبان بین‌المللی است. باید با زبان هنر و فضای رسانه روحیه استکبارستیزی مردم آزادی‌خواه دنیا را تقویت کنیم.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: بنده از هنرمندان دعوت می‌کنم تا در نقش‌آفرینی به‌موقع در این جبهه نقش خود را بر علیه دشمن ایفا و حماسه‌آفرینی کنند.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/45771
اخبار مرتبط

نظرات شما