مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم:

تقویت باورهای دینی عامل تقویت استکبارستیزی در جامعه است

مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم با اشاره به اینکه دشمن ایمان جوانان ما را هدف قرار داده است، گفت: تقویت باورهای دینی عامل تقویت استکبارستیزی در جامعه است.

داوود شمس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به ۱۳ آبان و جنایات آمریکا، اظهار داشت: برای ارتقا بصیرت و تقویت روحیه استکبارستیزی باید گفت که ملت ما استکبارستیز بوده و هست و این موضوع را می‌توان با حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی‌ها و تجمعات برای حمایت از نظام و کشور دید.
وی ادامه داد: دو عامل اعتقادات مردم و باورهای دینی مردم در مسئله تقویت استکبارستیزی جامعه بسیار تأثیر دارد. هر چه این موضوعات در جامعه بیشتر و بهتر کار شود نتیجه بهتری در جامعه خواهد داشت.
مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم عنوان کرد: یکی از عوامل دیگر عامل رفتاری است؛ یعنی فرد دین‌باور است و این مسئله در رفتارهای او کاملاً مشخص است.
وی اضافه کرد: برای کسب بصیرت باید افراد در جامعه ابتدا مطالب صحیح را دریافت کنند و نسبت به آن شناخت عمل کنند. ما اگر ضعف باور داشته باشیم مطمئناً به‌راحتی در دام‌ها و توطئه‌های دشمنان گرفتار خواهیم شد.
شمس خاطرنشان کرد: تقویت باورها بایستی با بهره‌گیری از تجربیات عینی و استفاده از آیات قرآن و انبیا انجام شود.
وی گفت: بارها مقام معظم رهبری تأکید داشته‌اند که دشمن ایمان جوانان ما را هدف قرار داده است. اگر بتوانیم ایمان، اعتقاد و باورهای دینی جوانان را تقویت کنیم مطمئناً باعث تقویت بصیرت و استکباری ستیزی جوانان خواهد شد.
مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین و بهترین شاخصه‌های انقلاب اسلامی سلطه‌ستیزی و مقابله با نظام استکبار بوده است و در بعد از پیروزی انقلاب هر سال این موضوع پررنگ‌تر شده است.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/45791
اخبار مرتبط

نظرات شما