نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج منطبق با نیازها و واقعیت‌های روز است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج حرکتی خلاقانه و منطبق با نیازها و واقعیت‌های روز است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنور در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم  اظهار داشت: در این بازدید کوتاه یک حرکت خلاقانه و منطبق با نیازها و واقعیت‌های روز کشور و دنیا را مشاهده کردم.
وی ادامه داد: همه ما می‌دانیم که دنیای آینده، دنیای فضای مجازی، دنیای فناوری الکترونیکی، دنیای آی‌تی و دنیای سایبری است.
این نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد: فرزند زمان خویشتن بودن یعنی اینکه باید خود را برای زمان خود مهیا کنیم که هم از دنیا عقب نمانیم و هم سهم خودمان را از ارتباطات و پیشرفت و تجارت در دنیا کسب کنیم.
وی اضافه کرد: اگر در این زمینه کوتاهی کنیم طبیعتاً دیگران بر ما استوار خواهند شد چرا که علم برتری، تسلط و قدرت است.
 ذوالنور ادامه داد: هر روز علم به یک شکلی بروز و ظهور پیدا می‌کند، هر روز نوعی از علم بر دنیا سلطه پیدا می‌کند و ما باید به‌تناسب زمان پیشروی و پیش‌قدمی داشته باشیم و هم بتوانیم در مقابل هجمه‌های الکترونیکی و سایبری که به ما می‌شود مقاومت کنیم و هم بتوانیم موضع برتر داشته باشیم.
وی افزود: حال باید بتوانیم در مسائل اقتصادی، علمی، فنی و تکنولوژیکی و راهبردی که در دنیا مهم است تأثیرگذار و پیشرو باشیم.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به اینکه به عزیزان برگزارکننده این رویداد خسته نباشید و خداقوت می‌گویم، گفت: از این گفتگو با تیم‌های مختلف لذت بردم از این فهم و درک بالا و عمیق و درک درست مسئله و ایده‌های بسیار بلند آنها علی‌رغم سن پایینی که دارند.
وی تصریح کرد: این نوجوانان و جوانان امیدهای کشور هستند و آینده کشور به دست همین‌ها است و باید زمینه را فراهم کرد تا بتوانند در یک بستر مناسب  استعدادها و خلاقیت‌ها و ابتکارات خود را بروز و ظهور  و به مرحله اجرا برسانند که بالاترین ثروت برای کشور همین است.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/45802
اخبار مرتبط

نظرات شما