آیت الله کعبی:

فلسطین مسئله اول جهان اسلام است

 نایب‌رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه امروز مسئله اول جهان اسلام مسئله غزه و فلسطین است، گفت: هر کس هر کاری می‌تواند باید برای جبهه مقاومت به‌عنوان جبهه اول جهان اسلام انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله کعبی در مراسم گرامیداشت شهدای عزه که در مسجد حضرت زینب سلام‌الله علی‌ها شهرک پردیسان قم برگزار شد با اشاره به اهمیت و نقش انجام عملیات طوفان الاقصی، گفت: این عملیات توسط نسل سوم انتفاضه فلسطین صورت‌گرفته و این انتفاضه از سنگ به موشک و عزم و اراده تبدیل شده است.

 نایب‌رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عملیات طوفان الاقصی را فتح‌الفتوح دانست و افزود: به برکت خون شهدای غزه و با جهاد و شهادت‌طلبی گروه‌های مقاومت فتح‌الفتوح‌های بسیاری در راه است.

 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: راه طوفان الاقصی راه بی‌بازگشت است و با وجود تلخی جنایت‌های صهیونیست‌ها که با شهادت مردم همراه است به آزادی قدس شریف منتهی خواهد شد.

 وی اضافه کرد: سنگ بنای مقاومت فلسطین عشق به امام خمینی رحمت‌الله علیه، عشق به انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است و این منش و مرام در بین رهبران و گروه‌های مقاومت جاری شده است.

 آیت‌الله کعبی با تأکید بر اینکه مقاومت خوزستان، خرمشهر، سوسنگرد و دزفول مبنا و پایه جهاد و مقاومت مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت است، گفت: امروز به شهدای ایرانی راه آزادی قدس مانند شهید چمران درود می‌فرستیم که روحیه مقاومت را در رگ‌های مردم منطقه جاری کردند.

 وی ادامه داد: تهاجم صهیونیست‌ها به فلسطینیان در غزه این منطقه را به میدان عزت، جهاد، شهادت، تبدیل کرده و امروز مسئله اول جهان اسلام مسئله غزه و فلسطین است و هر کس هر کاری می‌تواند باید برای جبهه مقاومت به‌عنوان جبهه اول جهان اسلام انجام دهد.

 نایب‌رئیس جامعه مدرسین تأکید کرد: امروز جبهه مقاومت جبهه رسانه و افکار عمومی، جبهه دیپلماتیک، فنی، حقوقی دارد و طلاب و فضلای وظیفه دارند به سؤالات فکری در ارتباط با جریان مقاومت پاسخ دهند تا افکار عمومی شبهه‌ای در ابعاد مختلف این جبهه نداشته باشند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46011
اخبار مرتبط

نظرات شما