رئیس پارک علم و فناوری استان قم:

۱۰۰ تخصص موردنیاز بازارکار در قم معرفی شد

رئیس پارک علم و فناوری استان قم از معرفی ۱۰۰ تخصص موردنیاز بازار کار در نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» خیرالله رهسپار فرد رئیس پارک علم و فناوری استان قم هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه را همرسانی کارجویان به بازار کار تخصصی دانست و گفت: در این نمایشگاه ۲۴ واحد مطرح صنعتی و دانش‌بنیان شرکت‌کننده ۱۰۰ تخصص موردنیاز خود را به مخاطبان و مراجعه‌کنندگان معرفی کردند.

 وی همچنین به مراجعه مستقیم ۲۵۰ متقاضی اشتغال اعمّ از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به غرفه‌ها اشاره کرد و گفت: در مجموع ۱۸۷ تقاضا از سوی کارجویان در میزخدمت نمایشگاه به ثبت رسید که ان‌شاءالله پس از تکمیل رزومه‌ها و مدارک موردنیاز ان‌شاءالله مقدمات مصاحبه کاری آن‌ها با حضور کارفرمایان فراهم خواهد شد.

 رئیس پارک علم و فناوری قم همچنین از برگزاری ۵ نشست تخصصی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و افزود: علاوه بر این، ۳ مجموعه دولتی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای در قالب غرفه مهارت‌افزایی، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با غرفه کلینیک مشاوره شغلی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با غرفه مشاوره‌ای قانون کار در این نمایشگاه مشارکت داشتند.

 نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی استان قم، هم‌زمان با بیست و چهارمین نمایشگاه استانی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار و به همت پارک علم و فناوری قم از ۱۳ تا ۱۵ آذرماه در سالن نمایشگاهی موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار شد.




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/46481
اخبار مرتبط

نظرات شما