یادداشت؛

شکست تلخ

شکست امپراتوری دروغ در تابستان امسال با وجود برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای که صورت‌گرفته بود، نشان داد که مردم به‌خوبی مرز بین دوستی و دشمنی را می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  در تابستان ۱۴۰۱ و در آخرین روزهای آن شاهد شکل گیری یک جنگ ترکیبی از سوی دشمنان نظام بودیم که این بار زنان جامعه را هدف قرار داده بودند، تا از این طریق به اهداف شوم خودشان که همان براندازی بود، برسند.
در این میان دشمنان نظام بعد از فروکش‌کردن شعله‌های اعتراضات وقتی دیدند که حنای آن‌ها رنگی ندارد به دنبال این بودند که امسال در سالگرد این واقعه بار دیگر بلوایی جدید را برپا کنند.
این سناریوی نخ‌نما از ابتدای سال جاری آغاز شده بود و هر چقدر به آخرین روزهای تابستان نزدیک می‌شدیم این هجمه‌ها افزایش پیدا می‌کرد تا بلکه به سناریوی نخ‌نمای خودشان برسند.
در این میان رسانه‌های معاند دست در دست هم می‌خواستند که مردم را به میدان آورده و علیه نظام آن‌ها را ساماندهی کنند که در عمل این پروژه شکست خورد.
امپراتوری رسانه‌ای غرب که هدفش از این ابزار ضربه‌زدن به ‌نظام های مختلف است در طی دهه‌های گذشته از روش‌‌هایی مختلف برای ضربه‌زدن به انقلاب بهره برده است که آخرین و با برنامه‌ریزی ترین آن را امسال شاهد بودیم، جایی که از ماه‌ها قبل با سناریوی واحد وارد عمل شدند تا به‌نظام ضربه بزنند که در عمل شکست خورد.
شکست امپراتوری دروغ در تابستان امسال با وجود برنامه ریزی های گسترده ای که صورت گرفته بود، نشان داد که مردم به خوبی مرز بین دوستی و دشمنی را می دانند و بر این مهم آگاه هستند که وطن فروشان هیچ وقت نمی توانند آرزوهای خوب آن ها را برآورده کنند و بر عکس تنها هدفشان ضربه زدن به امنیت و آرامش مردم است.
این موضوع بارها و در افکار این وطن فروشان بارها وجود داشته و بیان شده است و قطعا مردم نیز از این مهم آگاه هستند و دست رد به سینه آنها زده و می زنند.

عباسعلی محمدی مطلع



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/46584
اخبار مرتبط

نظرات شما